Lech zachęca do wspólnego tworzenia aplikacji
Lech Poznań zachęca swoich kibiców oraz wszystkich przedsiębiorców do wspólnego tworzenia aplikacji, ruszając z projektem AplikAKCJA.
Już we wtorek na temat projektu AplikAKCJA więcej dowiedzą się wszyscy zainteresowani przedsiębiorcy. Na stadionie przy ulicy Bułgarskiej zostanie zorganizowane specjalne spotkanie. W swoich założeniach nowy projekt Lecha przypomina do niedawna bardzo znany system firmy Lyoness. Obecnie podobne założenia ma projekt SportBonus.
Na czym polega AplikAKCJA? Kibice „Kolejorza”, których w całej Wielkopolsce jest kilkaset tysięcy, wydają rocznie na różnego rodzaju zakupy i usługi około miliarda złotych. Fani „niebiesko-białych” często korzystają ze sklepów i usług, które znajdują się w bezpośrednim sąsiedztwie ich miejsca zamieszkania, a na ich wybory konsumenckie może zadziałać fakt, że jakiś podmiot jest biznesowo związany z ich „ukochanym” klubem. Dlatego teraz przy okazji korzystania z usług czy produktów, jeśli punkt usługowy czy sklep przystąpi do aplika(k)cji przyniesie to korzyść klubowi. Żeby tak się stało, wystarczy przyjmować płatności kartą płatniczą. Ustalony indywidualnie z przedsiębiorcą procent od każdej transakcji opłaconej kartą zarejestrowaną w aplikacji Lecha pozwala klubowi na zysk i przeznaczenie tych pieniędzy na wybrany cel.
To prosty mechanizm i w pełni transparentny. Lista wszystkich punktów partnerskich będzie oczywiście dostępna w aplikacji – to daje dodatkową ekspozycję reklamową. Dzięki geolokalizacja kibic będzie mógł łatwo znaleźć w okolicy miejsca, które biorą udział w akcji.