Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech z nowymi produktami

Asortyment Lecha Poznań z każdym kolejnym miesiącem poszerza się. W rundę wiosenną Klub wkracza z jeszcze większą niż do tej pory ofertą produktów spożywczych.

Kibice Kolejorza w wielkopolskich sklepach mogą kupić wodę gazowaną i niegazowaną, classic colę, naturalny energy drink, jabłka oraz ciastka.

Produkty pod marką Lecha Poznań dostępne są w wielkopolskich sklepach już od kilku miesięcy. Dochód z ich sprzedaży pomaga realizować cele klubu, m.in. wspiera rozwój klubowej akademii czy infrastruktury.

„Produkty Lecha Poznań występują pod wspólnym hasłem: „Energia dla 12. zawodnika”, ponieważ traktujemy naszych kibiców jako dodatkowego piłkarza. Dzieje się tak nie tylko podczas meczów, szczególnie tych rozgrywanych przy Bułgarskiej, ale także na co dzień” – mówi Dominik Pempera, Brand Manager Lecha Poznań. – „Kolejną formą działania na rzecz klubu jest już od jakiegoś czasu kupowanie produktów spożywczych z herbem Kolejorza. Dochód z ich sprzedaży trafia do budżetu, który pozwala nam m.in. na rozwój akademii oraz infrastruktury” – dodaje.

Produkty Lecha Poznań są dostępne w sklepach w Wielkopolsce, a nie tylko w Stacji Kolejorz mieszczącej się przy ulicy Bułgarskiej. Wprowadzenie ich na rynek to kolejna cegiełka w budowaniu nowoczesnego klubu piłkarskiego.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›