Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech z nowym przewoźnikiem

Lech Poznań niedawno zakończył współpracę z firmą Fun Club, klub znalazł jednak nowego przewoźnika, Centrum Turystyki Oskar.

W czwartek po południu podpisana została umowa z nowym Oficjalnym Przewoźnikiem Lecha Poznań. To poznańskie Centrum Turystyki Oskar, swoje podpisy na kontrakcie złożyli prezesi Karol Klimczak i Janusz Szymański.

– „W Oskarze zależy nam na tym, by nasi klienci zawsze podróżowali w najlepszych i najbardziej komfortowych warunkach, a po długiej jeździe opuszczali autokary uśmiechnięci i wypoczęci. To samo otrzymują też od nas piłkarze Kolejorza, którym życzę samych zwycięstw nawet po najdłuższych trasach” – mówi Janusz Szymański, prezes zarządu firmy Oskar.

Umowa z CT Oskar obejmuje szereg innych obustronnych świadczeń. Nowy Oficjalny Przewoźnik Lecha objął swoim patronatem wiosenną akcję „Kibicuj z Klasą”, która jesienią (podczas meczu z Arką Gdynia) zakończyła się olbrzymim sukcesem i rekordem, a także dała Kolejorzowi pierwsze miejsce w rankingu meczów z najwyższą frekwencją w obecnym sezonie Lotto Ekstraklasy.

Nie zabraknie też konkursów dla Kibiców, w których przewidziano atrakcyjne nagrody w postaci wycieczek oferowanych przez partnera. Pierwszej odsłony wspólnej zabawy można spodziewać się już w najbliższych dniach.

„Piłkarze i sztab spędzają w autokarze wiele godzin, dla nas bardzo ważne jest ich bezpieczeństwo i komfort dlatego cieszę się, że podpisujemy umowę z liderem rynku, posiadającym najnowocześniejszą flotę autokarów w kraju. Ważny jest też fakt nawiązania współpracy z wielkopolską firmą, która bardzo mocno kibicuje Lechowi” – zdradza prezes Lecha, Karol Klimczak. – „Bardzo mocna i sprawdzona pozycja na rynku gwarantują, że jakość wspólnych działań będzie stała na najwyższym poziomie.”

Autokar, którym będzie podróżować I drużyna Lecha Poznań zostanie obrandowany barwami Klubu i oficjalnie przedstawiony za kilka miesięcy. Do tego czasu zespół będzie podróżować pojazdem o równie wysokim standardzie, który na ten okres również zyska niebiesko-białe kolory.

„Do naszej dyspozycji będzie bardzo wysokiej klasy, ekskluzywny autobus, jakim do tej pory nie podróżowaliśmy” – zdradza Jan Wojciak, dyrektor Działu Sprzedaży w klubie. – „Zostanie wyprodukowany specjalnie dla nas, na nasze zamówienie, będzie dostosowany do naszych potrzeb. Model został już przez nas wybrany, pozostaje czekać na jego przyjazd przed INEA Stadion.”

Umowa o współpracy została zawarta na 5 lat.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›