Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech z koszulką na stulecie i burza komentarzy

Odbyła się premiera koszulek meczowych na sezon 2021/22. Nowe trykoty nawiązują do stulecia Klubu, a poza kolorami niebieskim i białym, pojawiają się również złote elementy.

To już czwarta „meczówka” przygotowana we współpracy z firmą Macron i ponownie jest ona w pełni dedykowana Lechowi Poznań. Nowy trykot został zaprojektowany z myślą o stuleciu Klubu, a poza kolorami niebieskimi i białym (koszulka domowa oraz wyjazdowa) pojawia się również wiele złotych elementów: daty 1922 i 2022 kolejno na prawym oraz lewym rękawku nawiązujące do jubileuszowego roku, napis KOLE100RZ, wykończenia kołnierzyka oraz rękawków, nadruki na plecach czy znaczek sponsora technicznego.

W sezonie 2021/22 motywem ozdobnym koszulki są prążki, które znajdują się na froncie trykotu i tworzą wrażenie ciemniejszych pasków, dodatkowo przedzielonych złotymi delikatnymi pionowymi liniami. Warto zaznaczyć, że „meczówki” zostały wyprodukowane z tzw. eco-softlock, czyli tkaniny wykonanej w 100% z przetworzonego plastiku i posiadającej certyfikat Global Recycled Standard.

„Oprócz uczczenia wyjątkowej rocznicy, jaką jest stulecie klubu, pokazujemy, że myślimy nie tylko o przeszłości, ale również o przyszłości. Chcemy dbać o nasze środowisko, troszczyć się o to co nas otacza, dlatego koszulki na sezon 2021/22 są wykonane w 100% z materiału pozyskanego z półlitrowych plastikowych butelek poddanych recyklingowi. Jedna „meczówka” to trzynaście takich butelek” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań. – „Oczywiście w kolejnych miesiącach w naszych sklepach pojawi się więcej produktów dedykowanych setnej rocznicy powstania Kolejorza” – dodaje.

Przy produkcji nowych koszulek meczowych ponownie wykorzystano M Performance System, który ułatwia odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci z powierzchni trykotów. Dzięki temu systemowi „meczówka” zapewnia dobrą oddychalność, co jest bardzo ważne przy dużym wysiłku fizycznym. Dopasowany krój gwarantuje wygodę i komfort podczas gry. Tył koszulki wykonany w całości z udoskonalonego micromesh’u, który zapewnia lepszą przewiewność w najbardziej kluczowych miejscach i efektywnie odprowadza pot.

Na sezon 2021/22 przygotowane zostały dwa zestawy strojów. Pierwszy to niebieski, drugi jest biały, z kolei trzeci komplet koszulek w odcieniu czerni jest taki, jak w poprzednim roku.

Nowe koszulki wywołały wiele złych komentarzy wśród kibiców Lecha. Sympatycy „Kolejorza” nawołują strategicznego sponsora klubu, markę STS do zmiany koloru swojego logotypu. Z okazji przyszłorocznego stulecia Lecha sympatycy oczekują od marki zmiany koloru logotypu na wersję jednokolorową, która w naturalny sposób wkomponuje się w zaprezentowane wzory. Na znak protestu uruchomiono akcję #biletdlaSTS a kibice zamykają konta klientów na portalu STS.

Najnowsze

Zondacrypto sponsorem loży Monako

Giełda Zandracrypto została sponsorem Loży Honorowej AS Monako – Salon Honneur podczas spotkań francuskiej ligi W ramach ...

Całość ›

Fundusz Avallon pozostaje partnerem Akademii Widzewa Łódź

W sezonie 2024/25 fundusz Avallon MBO nadal będzie wspierać Akademię Widzewa Łódź jako jeden ze Sponsorów To przedłużenie ...

Całość ›

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›