Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech z kolejnymi partnerami, tym razem Sharp i Aztorin

Firma Sharp, jeden z największych światowych producentów elektroniki oraz Aztorin, czyli największy w Polsce dystrybutor zegarków pozostają partnerami biznesowymi Lecha Poznań. Umowy będą obowiązywały przez najbliższy sezon, a logotypy marek pojawią się w przestrzeniach stadionu przy ulicy Bułgarskiej.

Z marką Sharp, klub z Poznania będzie współpracować drugi rok z rzędu. Warto zauważyć, że światowy producent elektroniki coraz częściej promuje się w polskiej piłce, a jej logo widoczne jest na stadionach innych klubów PKO BP Ekstraklasy.

„Współpraca z Lechem Poznań przynosi efekty, przede wszystkim pozwala szerzej dostrzegać naszą markę wśród kibiców. Po analizie, postanowiliśmy przedłużyć umowę o kolejny rok. Rok o tyle ważny, że to stulecie klubu. Uznaliśmy, że jako znana marka nie możemy przejść obojętnie wobec tak istotnego wydarzenia” – mówi Jacek Pietrzak Sales Manager firmy Sharp.

Z kolei z marką Aztorin Kolejorz rozpoczął współpracę przed czteroma laty. Wówczas największy w Polsce dystrybutor zegarków został Sponsorem Pomiaru Czasu, co było pierwszym takim sponsoringiem w polskiej lidze. – „Już od 2017 roku każda sekunda meczu na poznańskim obiekcie upływa pod znakiem marki Aztorin i jest widoczna zarówno na bandach LED, telebimach, jak i tablicy doliczonego czasu gry prezentowanej przez sędziego technicznego” – wyjaśnia Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Lecha Poznań.

Po roku współpracy Aztorin stworzył nawet zegarek dedykowany specjalnie dla kibiców Lecha Poznań, który cały czas jest dostępny. Czasomierz ten powstał z myślą o tych kibicach, którzy podczas meczów poza piłkarskim widowiskiem cenią sobie dokładne informacje nie tylko o regulaminowym, ale również o doliczonym czasie gry.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›