Lech z kolejnymi partnerami, tym razem Sharp i Aztorin
Firma Sharp, jeden z największych światowych producentów elektroniki oraz Aztorin, czyli największy w Polsce dystrybutor zegarków pozostają partnerami biznesowymi Lecha Poznań. Umowy będą obowiązywały przez najbliższy sezon, a logotypy marek pojawią się w przestrzeniach stadionu przy ulicy Bułgarskiej.
Z marką Sharp, klub z Poznania będzie współpracować drugi rok z rzędu. Warto zauważyć, że światowy producent elektroniki coraz częściej promuje się w polskiej piłce, a jej logo widoczne jest na stadionach innych klubów PKO BP Ekstraklasy.
– „Współpraca z Lechem Poznań przynosi efekty, przede wszystkim pozwala szerzej dostrzegać naszą markę wśród kibiców. Po analizie, postanowiliśmy przedłużyć umowę o kolejny rok. Rok o tyle ważny, że to stulecie klubu. Uznaliśmy, że jako znana marka nie możemy przejść obojętnie wobec tak istotnego wydarzenia” – mówi Jacek Pietrzak Sales Manager firmy Sharp.
Z kolei z marką Aztorin Kolejorz rozpoczął współpracę przed czteroma laty. Wówczas największy w Polsce dystrybutor zegarków został Sponsorem Pomiaru Czasu, co było pierwszym takim sponsoringiem w polskiej lidze. – „Już od 2017 roku każda sekunda meczu na poznańskim obiekcie upływa pod znakiem marki Aztorin i jest widoczna zarówno na bandach LED, telebimach, jak i tablicy doliczonego czasu gry prezentowanej przez sędziego technicznego” – wyjaśnia Jan Wojciak, dyrektor sprzedaży B2B Lecha Poznań.
Po roku współpracy Aztorin stworzył nawet zegarek dedykowany specjalnie dla kibiców Lecha Poznań, który cały czas jest dostępny. Czasomierz ten powstał z myślą o tych kibicach, którzy podczas meczów poza piłkarskim widowiskiem cenią sobie dokładne informacje nie tylko o regulaminowym, ale również o doliczonym czasie gry.