Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech wprowadza nowe karty z SGB

Poznański Lech wprowadza właśnie do obiegu nowe karty płatnicze wraz z sponsorem klubu, bankiem SGB.

 Nowa karta posiada funkcję płatniczą, a jej używanie w oficjalnych punktach Kolejorza gwarantuje zakup wielu produktów Lecha w promocyjnych cenach.

Karta Kibica SGB-KKS Lech Poznań to debetowa karta płatnicza MasterCard z funkcją zbliżeniową PayPass, za pomocą której można dysponować środkami posiadanymi na rachunku, dokonując transakcji zarówno w kraju jak i za granicą. Przy pomocy Karty Kibica można korzystać również z transakcji internetowych i wypłat gotówki w punktach usługowo-handlowych oferujących usługę cashback (płać kartą i wypłacaj), a saldo rachunku można sprawdzić w każdym bankomacie lub przez Internet. Istnieje również możliwość wgrania na kartę funkcji stadionowej – funkcja uruchamiana jest na INEA Stadionie. Na kartę nanoszone jest zdjęcie oraz numer pesel kibica i numer ACN (numer nadawany przez Klub). Karta posiadająca funkcję stadionową jest kompatybilna z systemem wejścia na obiekt przy Bułgarskiej.

W ramach programu promocyjnego „Promocja Karty Kibica SGB-KKS Lech Poznań” kibice zyskują produkty w niższych cenach, np: koszulki, szale, bilety na mecz nawet o 50% taniej. Liczba produktów jest jednak limitowana.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›