Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech to jedna wielka rodzina. Wystartowała akcja #wGóręSerca

Lech Poznań wystartował z akcją #wGóręSerca, w której wspiera walczę z koronawirusem oraz zabezpiecza swoją przyszłość.

Kibice wielokrotnie pokazywali, że Lech Poznań jest jedną wielką rodziną. Klub mógł liczyć na swoich fanów w wielu trudnych sytuacjach. Teraz jednak „Kolejorz” potrzebuje pomocy jak nigdy dotąd. W związku z niespodziewanymi okolicznościami Klub zwraca się z prośbą o wsparcie, ale też zapewnia, że odwdzięczy się podwójnie.

„Każdego z nas dotyka bieżąca sytuacja związana z epidemią koronawirusa, a sport dla wielu schodzi w tej sytuacji na dalszy plan. Trzeba jednak pamiętać o tym, że klub zmaga się z tymi samymi problemami co setki tysięcy innych firm w Polsce. Lech Poznań to węzeł dla wielu małych lokalnych firm, które sprzedają tu i kupują. Nie rozgrywamy meczów, co sprawia, że wpływy do kasy są bliskie zeru. W zależności od scenariusza zakończenia rozgrywek nasze przychody będą mniejsze między 10 a 25 milionów złotych. To olbrzymia dziura w budżecie” – mówi prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak.

„W tym trudnym czasie spotykamy się z wieloma dowodami solidarności i wsparcia. Zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz klubu. Zatrudniamy 250 pracowników i wszyscy, solidarnie – od nas prezesów, przez pracowników wszystkich szczebli, a także piłkarzy i trenerów – zrezygnowali z dużej części swoich zarobków. Jestem niezmiernie wdzięczny za te wyrzeczenia, bo to pokazuje, że współpracujemy z osobami, które właśnie w tym trudnym momencie pokazały, że Kolejorz to dla nich coś więcej niż tylko miejsce pracy” – dodaje szef Lecha.

Pracownicy Lecha rozpoczęli akcję #wGóręSerca, a teraz mogą do niej dołączyć kibice. Sytuacja związana z panującą pandemią i zawieszeniem piłkarskich rozgrywek spowodowała, że „Kolejorz” zwraca się o wsparcie. Jak można przeczytać nie jest to wsparcie pieniężne a „pożyczkę na wysoki procent.”

„Nie chcemy zwracać się do Was, drodzy kibice, o darowizny. To byłoby nie fair w obliczu tego, że kryzys dotyka nas wszystkich. To, co pomoże przetrwać Lechowi ten trudny czas, to przeniesienie przyszłych przychodów na teraźniejszość. Na dziś kluczowe jest dla nas zachowanie płynności finansowej, czyli zdolności do regulowania bieżących wydatków, które mimo przerwy w rozgrywkach, wciąż są. To jest nasz główny problem, z którym staramy się walczyć. Problemy ma i będzie mieć wiele firm, zakłady kosmetyczne, fryzjerskie, restauracje i wiele innych. Nie jesteśmy wyjątkiem, mamy te same problemy i mogą one poważnie zagrozić funkcjonowaniu klubu. Dlatego zwracamy się dzisiaj do Was, do naszych kibiców z propozycją pomocy poprzez udział w naszej akcji #wGóręSerca” – wyjaśnia Tomasz Kacprzycki, dyrektor ds. finansów Lecha Poznań.

Co oznacza wsparcie Lecha i uczestnictwo w akcji #wGóręSerca? Każdą wpłaconą teraz przez kibica kwotę (minimum 20 złotych) Klub zdublujemy. Pieniądze te kibic będzie mógł wykorzystać wraz z rozpoczęciem nowego sezonu na bilety lub karnety.

Dodajmy, że jeśli kibic zdecyduje się wziąć udział w akcji, będzie miał możliwość zakupu koszulki meczowej #98Lecha za 119 złotych. Jak to działa?

  1. Po zakupie cegiełki może w systemie biletowym dokupić „Voucher: ROCZNICOWA KOSZULKA MECZOWA” za 119 złotych
  2. Mając „Voucher: ROCZNICOWA KOSZULKA MECZOWA”, może przejść do sklep.lechpoznan.pl i tam zakupić trykot za 0 złotych.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›