Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech ruszył z trzecią edycją programu Lechici

Ruszyła trzecia edycja programu Lechici. Na uczestników Akademii Kibica czeka jeszcze więcej atrakcyjnych nagród, o których zdobycie będzie łatwiej. A to wszystko, aby – zgodnie z ideą projektu – być bliżej klubu.

Poprzednie odsłony programu LECHICI dostarczyły wielu przydatnych informacji, które pomagają klubowi w jego doskonaleniu. W sierpniu ruszyła trzecia edycja, która stoi pod znakiem trzech „jeszcze”: jeszcze łatwiej, jeszcze więcej, jeszcze korzystniej.

Popularność nagród w minionym roku zależała – obok atrakcyjności – od ich dostępności. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się SMS wiadomości, zawierające najważniejsze informacje dotyczące zespołu, autograf na klubowym przedmiocie czy – nieco bardziej angażujące – obserwacja treningu i wycieczka z gościem. W związku z licznymi głosami płynącymi z waszej strony postanowiliśmy obniżyć progi punktowe większości nagród. Teraz bycie bliżej klubu jest jeszcze łatwiejsze!

Zdjęcie z piłkarzem, obserwacja treningu czy udział w konferencji prasowej to nie lada gratka, która czeka na uczestników Akademii Kibica. Poziom atrakcyjności oferty wzrasta wraz z kolejną rangą w programie. W trzeciej edycji programu LECHICI klub przygotował nowe, jeszcze ciekawsze atrakcje.

Choć sprzedaż karnetów została już zakończona, warto wspomnieć o korzyści płynącej z jego posiadania. Uczestnicy programu LECHICI przy zakupie abonamentu otrzymują bowiem specjalną pulę punktów, którą mogą wykorzysta na nagrody bądź przy nabywaniu gadżetów w Stacjach Kolejorz. I tak, przy zakupie karnetu rocznego, na konto lechity wpływa 7000 punktów (równowartość 70 zł), a na rundę wiosenną 2500 (równowartość 25 zł). Miej to na uwadze rozważając kupno biletu zapewniającego Ci miejsce na Stadionie Poznań przez cały sezon.

– „Planujemy systematyczne wprowadzanie nowych funkcjonalności do programu LECHICI, dzięki którym nasi kibice będą jeszcze bardziej uprzywilejowaną grupą” – mówi Wiktor Bednarek, specjalista ds. marketingu i koordynator programu. – „Niebawem dodamy moduł ankietowy, który nie tylko ułatwi nam zbieranie opinii, ale i dostosowywanie programu do potrzeb kibiców. Składu może nie będą jeszcze wybierać, ale na pewno na inne obszary działania klubu będą mieli spory wpływ. Taką moc sprawczą będą mogli wykorzystać – na przykład – przy wyborze kreacji graficznych, czy też wybierając piłkarzy do różnorakich konkurencji. Pomysłów na nowe funkcjonalności mamy wiele, ale będziemy je wdrażać stopniowo. Program ma zmierzać w kierunku ciągłego wyróżniania jego członków, by z uczestnictwa w projekcie płynęło coraz więcej korzyści” – wyjaśnia.

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›