Lech ruszył z trzecią edycją programu Lechici
Ruszyła trzecia edycja programu Lechici. Na uczestników Akademii Kibica czeka jeszcze więcej atrakcyjnych nagród, o których zdobycie będzie łatwiej. A to wszystko, aby – zgodnie z ideą projektu – być bliżej klubu.
Poprzednie odsłony programu LECHICI dostarczyły wielu przydatnych informacji, które pomagają klubowi w jego doskonaleniu. W sierpniu ruszyła trzecia edycja, która stoi pod znakiem trzech „jeszcze”: jeszcze łatwiej, jeszcze więcej, jeszcze korzystniej.
Popularność nagród w minionym roku zależała – obok atrakcyjności – od ich dostępności. Szczególnym zainteresowaniem cieszyły się SMS wiadomości, zawierające najważniejsze informacje dotyczące zespołu, autograf na klubowym przedmiocie czy – nieco bardziej angażujące – obserwacja treningu i wycieczka z gościem. W związku z licznymi głosami płynącymi z waszej strony postanowiliśmy obniżyć progi punktowe większości nagród. Teraz bycie bliżej klubu jest jeszcze łatwiejsze!
Zdjęcie z piłkarzem, obserwacja treningu czy udział w konferencji prasowej to nie lada gratka, która czeka na uczestników Akademii Kibica. Poziom atrakcyjności oferty wzrasta wraz z kolejną rangą w programie. W trzeciej edycji programu LECHICI klub przygotował nowe, jeszcze ciekawsze atrakcje.
Choć sprzedaż karnetów została już zakończona, warto wspomnieć o korzyści płynącej z jego posiadania. Uczestnicy programu LECHICI przy zakupie abonamentu otrzymują bowiem specjalną pulę punktów, którą mogą wykorzysta na nagrody bądź przy nabywaniu gadżetów w Stacjach Kolejorz. I tak, przy zakupie karnetu rocznego, na konto lechity wpływa 7000 punktów (równowartość 70 zł), a na rundę wiosenną 2500 (równowartość 25 zł). Miej to na uwadze rozważając kupno biletu zapewniającego Ci miejsce na Stadionie Poznań przez cały sezon.
– „Planujemy systematyczne wprowadzanie nowych funkcjonalności do programu LECHICI, dzięki którym nasi kibice będą jeszcze bardziej uprzywilejowaną grupą” – mówi Wiktor Bednarek, specjalista ds. marketingu i koordynator programu. – „Niebawem dodamy moduł ankietowy, który nie tylko ułatwi nam zbieranie opinii, ale i dostosowywanie programu do potrzeb kibiców. Składu może nie będą jeszcze wybierać, ale na pewno na inne obszary działania klubu będą mieli spory wpływ. Taką moc sprawczą będą mogli wykorzystać – na przykład – przy wyborze kreacji graficznych, czy też wybierając piłkarzy do różnorakich konkurencji. Pomysłów na nowe funkcjonalności mamy wiele, ale będziemy je wdrażać stopniowo. Program ma zmierzać w kierunku ciągłego wyróżniania jego członków, by z uczestnictwa w projekcie płynęło coraz więcej korzyści” – wyjaśnia.