Lech rozstrzygnął konkurs na wygląd autokaru
Rozstrzygnięty został konkurs dotyczący zaprojektowania autobusu Lecha Poznań.
Do klubu napłynęło prawie 70 najróżniejszych prac zawierających nawet po kilka projektów każda. Zabawa odbyła się przy udziale partnerów – Centrum Turystycznego OSKAR i projektu Kibice RAZEM – Lech Poznań.
Od nowego roku „Kolejorz” ma nowego oficjalnego przewoźnika, którym jest wielkopolska firma Oskar. To właśnie ona podstawia pierwszej drużynie autokar, którym przez najbliższe lata piłkarze i sztab szkoleniowy będą podróżować. Przez pierwsze miesiące lechici będą korzystać z pojazdu tymczasowego, o co najmniej równym standardzie co już zamówiony. Nieco ponad dwa tygodnie temu rozpoczęto konkurs na stworzenie szaty graficznej dla autobusu.
– „Bardzo dziękujemy za udział w zmaganiach, kibice z wielkim zapałem zaangażowali się w projektowanie szaty graficznej autokaru” – mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik Promocji i Reklamy Lecha Poznań. – „Na naszą skrzynkę mailową wpłynęły prace zarówno profesjonalistów, jak i osób, które kompletnie nie zajmują się grafiką komputerową. Nie zabrakło też prac wykonanych przez najmłodszych, z czego szczególnie się cieszymy.”
Zwyciężył projekt, który nie tylko świetnie odwzorował barwy klubowe, ale również znakomicie obrazuje siłę Lecha. To wielka wspólnota, nierzadko zresztą nazywana Rodziną Kolejorza, wypełnione po brzegi trybuny i niezwykła atmosfera Bułgarskiej. – „Ponadto autor w ciekawy sposób zaadoptował powierzchnię autokaru, a całość jest spójna z identyfikacją wizualną, którą posiada klub” – tłumaczy Terpiłowski.
Zwycięzca w piątek w przerwie meczu Lech – Termalica zostanie nagrodzony voucherem na wycieczkę do Amsterdamu, którą ufundowała firma Oskar. Autorzy wyróżnionych prac otrzymają od Klubu karnety obowiązujące do końca sezonu.
Źródło: Lech Poznań