Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech prezentuje nowego sponsora i koszulkę

Lech Poznań zaprezentował nową koszulkę na sezon 2023/2024 ale również głównego sponsora – firmę Superbet.

Umowa obowiązuje od 1 lipca i potrwa przynajmniej 3 lata. Współpraca zakłada wiele niespotykanych dotąd rozwiązań. Kontrakt Superbet i Lecha Poznań to zupełnie nowy wymiar sponsoringu sportowego. Umowa, jako pierwsza w Polsce zakłada nie tylko standardową promocję marki m.in. ekspozycję na froncie koszulki pierwszej drużyny, ale także wiele niespotykanych dotychczas rozwiązań. Superbet zaproponował klubowi mechanizmy pozwalające kibicom RAZEM z ich nowym sponsorem wspierać Klub i jego przyszłość, czyli Akademię. Przygotowana została także specjalna akcja na pierwsze 3770 sprzedanych koszulek, kibice będą mogli kupić je ze specjalnym rabatem.

„Z dumą i satysfakcją dołączamy do najbardziej medialnego Klubu w Polsce – Lecha Poznań, aby wspólnie tworzyć nowe standardy sponsoringu sportowego. Superbet zawsze działa niestandardowo i innowacyjnie – pokazuje to także nasze podejście do sponsoringu. Umowa, którą podpisaliśmy to nie tylko standardowa umowa związana z ekspozycją marki, ale też zaangażowanie kibiców w budowę przyszłości tego klubu. Stąd nasz pomysł na mechanizmy dodatkowego finansowania Akademii. Kolejnym niezwykle ważnym filarem są oczywiście sami kibice – na pewno nie pozwolimy im o sobie zapomnieć” – zapowiada Adam Lamentowicz, VP Superbet International.

Na podstawie umowy Superbet zadeklarował, że uruchomiony zostanie mechanizm dodatkowego wsparcia Akademii udzielanego RAZEM z kibicami Lecha. 10% każdego pierwszego depozytu oraz 1% rocznego zysku z kont założonych u bukmachera z kodem RAZEM zostanie przeznaczone na rzecz młodych adeptów futbolu trenujących w Akademii Lecha Poznań.

„Lech Poznań osiąga sukcesy nie tylko na polu sportowym, o czym świadczy choćby ostatnie mistrzostwo Polski zdobyte na 100-lecie, a także historyczny ćwierćfinał Ligi Konferencji Europy w minionym sezonie, ale także biznesowym. Dlatego z radością możemy ogłosić rozpoczęcie współpracy z dużą i cenioną marką na rynku bukmacherskim, czyli Superbet. Mogę zdradzić, że to nasz najwyższy kontrakt sponsorski w historii. Co dla nas ważne, wraz z naszym nowym partnerem przygotowaliśmy akcje skierowane dla kibiców. Będą oni mogli kupić w specjalnie dedykowanej, atrakcyjnej cenie naszą nową koszulkę meczową, a poprzez korzystanie z usług Superbet realnie będą wspierać przyszłość naszego klubu, czyli Akademię” – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.

Oprócz sponsora „Kolejorz” przedstawił nową koszulkę meczową. Koszulkę meczową zaprojektował Michał Leosz, który trykotowi starał się nadać lekki styl retro, ale z ukośnymi liniami dodającymi dynamizmu i tworzącemu dzięki temu nowoczesną całość. Dodatkowo w każdym komplecie kołnierzyk oraz ściągacze rękawków są trójkolorowe (niebiesko-biało-błękitne), co tylko dopełnia całą kompozycję. Z kolei na piersi znajduje się niebiesko-biały herb w postaci obhaftowanego żakardu HD, a na karku haftowany napis KOLEJORZ.

„Projekt „Lokomotywa”, bo tak nazywamy koncept nowej koszulki meczowej nawiązuje do frontu lokomotywy stojącej przed Stadionem Poznań, która jest symbolem Kolejorza, a także do niebiesko-białego herbu. Przypomnijmy tutaj, że kształt naszego herbu przypomina widzianą z lotu ptaka lokomotywę, natomiast skrzydełka Merkurego – boga kurierów i transportu – nawiązują do kolejowej tradycji Klubu” – wyjaśnia Marcin Wierzejewski, dyrektor handlowy Lecha Poznań.

Warto zaznaczyć, że koszulki zostały wyprodukowane z materiałów przyjaznych środowisku (tkaniny ECO są produkowane w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu PET i posiadają certyfikat Global Recycled Standard). Stanowi to istotne zaangażowanie w eko-zrównoważoną produkcję, co przekłada się na podwójną korzyść dla środowiska: produkcja wymaga mniej wody i mniej energii, a przede wszystkim daje drugie życie odpadom materiałów PET, które w przeciwnym razie zostałyby wyrzucone. Przypomnijmy, że na każdą wyprodukowaną koszulę z Eco-Fabric poddaje się recyklingowi około 13 półlitrowych plastikowych butelek. A to wszystko z myślą o przyszłości planety.

Jak zwykle koszulki mają M Performance System, który ułatwia odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci, a także zapewnia dobrą oddychalność. Z kolei tył wykonany jest w całości z udoskonalonego micromesh’u, który zapewnia lepszą przewiewność w najbardziej kluczowych miejscach i efektywnie odprowadza pot.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›