Lech prezentuje nowego sponsora i koszulkę
Lech Poznań zaprezentował nową koszulkę na sezon 2023/2024 ale również głównego sponsora – firmę Superbet.
Umowa obowiązuje od 1 lipca i potrwa przynajmniej 3 lata. Współpraca zakłada wiele niespotykanych dotąd rozwiązań. Kontrakt Superbet i Lecha Poznań to zupełnie nowy wymiar sponsoringu sportowego. Umowa, jako pierwsza w Polsce zakłada nie tylko standardową promocję marki m.in. ekspozycję na froncie koszulki pierwszej drużyny, ale także wiele niespotykanych dotychczas rozwiązań. Superbet zaproponował klubowi mechanizmy pozwalające kibicom RAZEM z ich nowym sponsorem wspierać Klub i jego przyszłość, czyli Akademię. Przygotowana została także specjalna akcja na pierwsze 3770 sprzedanych koszulek, kibice będą mogli kupić je ze specjalnym rabatem.
– „Z dumą i satysfakcją dołączamy do najbardziej medialnego Klubu w Polsce – Lecha Poznań, aby wspólnie tworzyć nowe standardy sponsoringu sportowego. Superbet zawsze działa niestandardowo i innowacyjnie – pokazuje to także nasze podejście do sponsoringu. Umowa, którą podpisaliśmy to nie tylko standardowa umowa związana z ekspozycją marki, ale też zaangażowanie kibiców w budowę przyszłości tego klubu. Stąd nasz pomysł na mechanizmy dodatkowego finansowania Akademii. Kolejnym niezwykle ważnym filarem są oczywiście sami kibice – na pewno nie pozwolimy im o sobie zapomnieć” – zapowiada Adam Lamentowicz, VP Superbet International.
Na podstawie umowy Superbet zadeklarował, że uruchomiony zostanie mechanizm dodatkowego wsparcia Akademii udzielanego RAZEM z kibicami Lecha. 10% każdego pierwszego depozytu oraz 1% rocznego zysku z kont założonych u bukmachera z kodem RAZEM zostanie przeznaczone na rzecz młodych adeptów futbolu trenujących w Akademii Lecha Poznań.
– „Lech Poznań osiąga sukcesy nie tylko na polu sportowym, o czym świadczy choćby ostatnie mistrzostwo Polski zdobyte na 100-lecie, a także historyczny ćwierćfinał Ligi Konferencji Europy w minionym sezonie, ale także biznesowym. Dlatego z radością możemy ogłosić rozpoczęcie współpracy z dużą i cenioną marką na rynku bukmacherskim, czyli Superbet. Mogę zdradzić, że to nasz najwyższy kontrakt sponsorski w historii. Co dla nas ważne, wraz z naszym nowym partnerem przygotowaliśmy akcje skierowane dla kibiców. Będą oni mogli kupić w specjalnie dedykowanej, atrakcyjnej cenie naszą nową koszulkę meczową, a poprzez korzystanie z usług Superbet realnie będą wspierać przyszłość naszego klubu, czyli Akademię” – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.
Oprócz sponsora „Kolejorz” przedstawił nową koszulkę meczową. Koszulkę meczową zaprojektował Michał Leosz, który trykotowi starał się nadać lekki styl retro, ale z ukośnymi liniami dodającymi dynamizmu i tworzącemu dzięki temu nowoczesną całość. Dodatkowo w każdym komplecie kołnierzyk oraz ściągacze rękawków są trójkolorowe (niebiesko-biało-błękitne), co tylko dopełnia całą kompozycję. Z kolei na piersi znajduje się niebiesko-biały herb w postaci obhaftowanego żakardu HD, a na karku haftowany napis KOLEJORZ.
– „Projekt „Lokomotywa”, bo tak nazywamy koncept nowej koszulki meczowej nawiązuje do frontu lokomotywy stojącej przed Stadionem Poznań, która jest symbolem Kolejorza, a także do niebiesko-białego herbu. Przypomnijmy tutaj, że kształt naszego herbu przypomina widzianą z lotu ptaka lokomotywę, natomiast skrzydełka Merkurego – boga kurierów i transportu – nawiązują do kolejowej tradycji Klubu” – wyjaśnia Marcin Wierzejewski, dyrektor handlowy Lecha Poznań.
Warto zaznaczyć, że koszulki zostały wyprodukowane z materiałów przyjaznych środowisku (tkaniny ECO są produkowane w 100% z poliestru pochodzącego z recyklingu PET i posiadają certyfikat Global Recycled Standard). Stanowi to istotne zaangażowanie w eko-zrównoważoną produkcję, co przekłada się na podwójną korzyść dla środowiska: produkcja wymaga mniej wody i mniej energii, a przede wszystkim daje drugie życie odpadom materiałów PET, które w przeciwnym razie zostałyby wyrzucone. Przypomnijmy, że na każdą wyprodukowaną koszulę z Eco-Fabric poddaje się recyklingowi około 13 półlitrowych plastikowych butelek. A to wszystko z myślą o przyszłości planety.
Jak zwykle koszulki mają M Performance System, który ułatwia odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci, a także zapewnia dobrą oddychalność. Z kolei tył wykonany jest w całości z udoskonalonego micromesh’u, który zapewnia lepszą przewiewność w najbardziej kluczowych miejscach i efektywnie odprowadza pot.