Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Poznań zaczyna współpracę z HSV Hamburg

Akademia Lecha Poznań nawiązała wielozakresowa współpracę z Akademią niemieckiego HSV Hamburg.

Współpraca pomiędzy akademiami Lecha i HSV funkcjonować będzie zarówno na płaszczyźnie wymiany wiedzy oraz doświadczeń, jak i w sferze stricte rywalizacji sportowej. W Wielkopolsce lub Hamburgu sparingi rozgrywać będą praktycznie wszystkie drużyny. Dotyczy to zarówno poznańskiej części dziecięcej (U-8-U-14) jak i zespołów U-15, U-17 i U-19, które na co dzień trenują już we Wronkach i w Popowie.

– Chcemy w ten sposób w pełni wykorzystać potencjał zainicjowanego partnerstwa – tłumaczy Piotr Sadowski, dyrektor zarządzający ALP. – Dzięki temu praktycznie każda nasza drużyna będzie miała okazję co najmniej raz w sezonie zmierzyć się z zespołem rówieśników z HSV, a na kadry szkoleniowe i zarządzające akademią czekają ciekawe staże.

Oznacza to, że raz w sezonie na tygodniowy staż do Hamburga będzie mogło wyjechać dwóch trenerów drużyn młodzieżowych Kolejorza, a HSV przyśle do Poznania przedstawicieli swoich sztabów szkoleniowych, którzy tutaj dzielić się będą swoją wiedzą i doświadczeniem. Podobną wizytację w siedzibie klubu Bundesligi będą mogli odbyć przedstawiciele kadry zarządzającej ALP.

– Wymiana doświadczeń i dzielenie się wiedzą to jedna z największych zalet tego typu inicjatyw – mówi Rafał Ulatowski, szef szkolenia Akademii Lecha Poznań. – Szkolenie w Kolejorzu, choć najlepsze w Polsce, bo żaden inny klub tak skutecznie nie wprowadza swoich wychowanków do kadry pierwszego zespołu, nadal musi się rozwijać. Współpraca z jednym z najlepszych niemieckich ośrodków szkoleniowych nam to gwarantuje.

Akademia piłkarska HSV jest jedną z dziewięciu o statusie trzech gwiazdek. Ich przyznanie było efektem certyfikacji klubów 1. i 2. Bundesligi przez firmę Double Pass (2007 i 2012), a podczas audytu monitorowano około 500 najróżniejszych elementów pogrupowanych na 8 sfer funkcjonowania projektów szkoleniowych, m.in. infrastrukturę, zarządzanie, czy skuteczność w promowaniu swoich wychowanków do poziomu profesjonalnych karier.

Choć oficjalnie nie przedstawiono wyników audytu, to mówi się, że trzema gwiazdkami w 2012 roku wyróżnione zostały FSV Mainz, Bayer Leverkusen, Hertha BSC, 1.FC Nürnberg, Borussia Mönchengladbach, VfB Stuttgart, 1. FC Köln, SC Freiburg i właśnie Hamburger SV.

– Co ważne, dążymy do tego, by sieć akademii partnerskich rozszerzyć o jeszcze kilka klubów pochodzących z lig z Top 5 – zdradza Piotr Sadowski. – Zależy nam bowiem na tym, by za jakością szkolenia, którą już prezentujemy, pojawiały się kolejne bodźce do dalszego rozwoju na wszelkich płaszczyznach. Te gwarantują nam tak klasowi partnerzy, jak właśnie HSV – kończy.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

Publicystyka

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe, określając jak są one ważne Wielkimi krokami zbliża się finał Ligi Mistrzów ...

Całość ›

Omo promuje swoje produkty znikającym logotypem

Marka Omo należąca do grupy Unilever wyeksponowała pojawiający się logotyp na koszulkach brazylijskich piłkarzy Omo to jedna z marek ...

Całość ›

STS będzie wspierać Izu Ugonoha

STS podpisał umowę sponsorską z Izu Ugonoh – jednym z najlepszych pięściarzy w kraju Zawodnik w trakcie Narodowej Gali Boksu ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Mastercard zbadał wpływ kibiców na wyniki sportowe.
#sponsoringsport #mastercard #pilkanozna https://t.co/e1i3mzg67k

Omo zaprezentowało pojawiający się logotyp.
#sponsoringsport #omo #pilkanozna https://t.co/sSbsLmpysD