Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Poznań zaczyna współpracę z HSV Hamburg

Akademia Lecha Poznań nawiązała wielozakresowa współpracę z Akademią niemieckiego HSV Hamburg.

Współpraca pomiędzy akademiami Lecha i HSV funkcjonować będzie zarówno na płaszczyźnie wymiany wiedzy oraz doświadczeń, jak i w sferze stricte rywalizacji sportowej. W Wielkopolsce lub Hamburgu sparingi rozgrywać będą praktycznie wszystkie drużyny. Dotyczy to zarówno poznańskiej części dziecięcej (U-8-U-14) jak i zespołów U-15, U-17 i U-19, które na co dzień trenują już we Wronkach i w Popowie.

– Chcemy w ten sposób w pełni wykorzystać potencjał zainicjowanego partnerstwa – tłumaczy Piotr Sadowski, dyrektor zarządzający ALP. – Dzięki temu praktycznie każda nasza drużyna będzie miała okazję co najmniej raz w sezonie zmierzyć się z zespołem rówieśników z HSV, a na kadry szkoleniowe i zarządzające akademią czekają ciekawe staże.

Oznacza to, że raz w sezonie na tygodniowy staż do Hamburga będzie mogło wyjechać dwóch trenerów drużyn młodzieżowych Kolejorza, a HSV przyśle do Poznania przedstawicieli swoich sztabów szkoleniowych, którzy tutaj dzielić się będą swoją wiedzą i doświadczeniem. Podobną wizytację w siedzibie klubu Bundesligi będą mogli odbyć przedstawiciele kadry zarządzającej ALP.

– Wymiana doświadczeń i dzielenie się wiedzą to jedna z największych zalet tego typu inicjatyw – mówi Rafał Ulatowski, szef szkolenia Akademii Lecha Poznań. – Szkolenie w Kolejorzu, choć najlepsze w Polsce, bo żaden inny klub tak skutecznie nie wprowadza swoich wychowanków do kadry pierwszego zespołu, nadal musi się rozwijać. Współpraca z jednym z najlepszych niemieckich ośrodków szkoleniowych nam to gwarantuje.

Akademia piłkarska HSV jest jedną z dziewięciu o statusie trzech gwiazdek. Ich przyznanie było efektem certyfikacji klubów 1. i 2. Bundesligi przez firmę Double Pass (2007 i 2012), a podczas audytu monitorowano około 500 najróżniejszych elementów pogrupowanych na 8 sfer funkcjonowania projektów szkoleniowych, m.in. infrastrukturę, zarządzanie, czy skuteczność w promowaniu swoich wychowanków do poziomu profesjonalnych karier.

Choć oficjalnie nie przedstawiono wyników audytu, to mówi się, że trzema gwiazdkami w 2012 roku wyróżnione zostały FSV Mainz, Bayer Leverkusen, Hertha BSC, 1.FC Nürnberg, Borussia Mönchengladbach, VfB Stuttgart, 1. FC Köln, SC Freiburg i właśnie Hamburger SV.

– Co ważne, dążymy do tego, by sieć akademii partnerskich rozszerzyć o jeszcze kilka klubów pochodzących z lig z Top 5 – zdradza Piotr Sadowski. – Zależy nam bowiem na tym, by za jakością szkolenia, którą już prezentujemy, pojawiały się kolejne bodźce do dalszego rozwoju na wszelkich płaszczyznach. Te gwarantują nam tak klasowi partnerzy, jak właśnie HSV – kończy.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

Arka dalej z Batorym

W gronie Sponsorów ekstraklasowej Arki Gdynia w rundzie wiosennej pozostanie Centrum Handlowe Batory z Gdyni Centrum Handlowe Batory to ...

Całość ›

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem

Fortuna zwiększa swoje zaangażowanie sponsoringowe w skoki narciarskie Bukmacher, który od listopada 2018 roku jest oficjalnym sponsorem ...

Całość ›

Röben Polska wspiera WTS Sparta Wrocław

Firma Röben, jeden z czołowych producentów ceramiki budowlanej, została Sponsorem Głównym WTS Sparty Wrocław na sezon 2019 – ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Arka dalej z Batorym.
#sponsoringsport #arkagdynia #batory https://t.co/gwrU62Mf0w

Fortuna sponsorem FIS Pucharu Świata w Zakopanem.
#sponsoringsport #fortuna #sokinarciarskie https://t.co/RxgwB0n2lg