Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Poznań wybiera nowy wizerunek Karty Kibica

KKS Lech Poznań kontynuuje rozpoczętą w 2010 roku współpracę z Bankami Spółdzielczymi SGB. Jednym z jej elementów jest wydawanie karty kibica – łączącej funkcje płatnicze ze stadionowymi. Decyzja o jej nowym wyglądzie oddana została w ręce sympatyków poznańskiej drużyny.

Karta płatnicza, z którą wiążą się dodatkowe zniżki dla jej posiadaczy, dostępna jest w Bankach Spółdzielczych SGB. Kibice Kolejorza mogą głosować na jej nowy wizerunek w mediach społecznościowych Klubu.

Banki Spółdzielcze SGB od lat angażują się w wydarzenia sportowo-kulturalne. – „Cieszę się, że kibice Kolejorza zdecydują o wyglądzie nowej karty” – mówi Roman Szewczyk, kierownik Biura Komunikacji i Marketingu SGB-Banku SA. – „To kolejny element współpracy Banków Spółdzielczych SGB z Lechem Poznań. Dzięki karcie kibica sympatycy klubu mogą nie tylko nosić barwy Klubu w portfelu, ale także kupować bilety i gadżety w oficjalnym sklepie ze zniżką.”

Karta Kibica SGB – KKS Lech to więcej niż karnet na mecze. Karta płatnicza MasterCard z funkcją zbliżeniową umożliwia płatności w punktach oznaczonych logo MasterCard na całym świecie, w tym na INEA Stadionie, płatności za zakupy w Internecie, wypłaty w bankomatach czy w punktach handlowo-usługowych oferujących usługę cash back. Dodatkowa funkcja karty umożliwia wstęp na INEA Stadion.

Posiadacz karty może również skorzystać z dodatkowych promocji: 10% rabatu na pierwszy bilet lub karnet nabywany za pomocą karty, 15% rabatu na zakupy w oficjalnym sklepie KKS Lech Poznań czy 30% rabatu na usługi medyczne świadczone przez POLMED.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›