Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Poznań wkracza do świata podcastów

Lech Poznań jako pierwszy z polskich klubów piłkarskich otworzył swoje konto na platformach podcastowych. Od najbliższego wtorku (16 marca) będzie tam regularnie publikował audycje do posłuchania.

– „Nasi kibice będą mieli kolejne narzędzie, dzięki któremu dostaną atrakcyjne treści przybliżające im klub, jego bogatą blisko stuletnią historię, ale także samych piłkarzy” – mówi szef działu marketingu wizerunkowego Kolejorza, Wojciech Terpiłowski.

Najpopularniejszy klub w Wielkopolsce jest aktywny w mediach społecznościowych, publikuje teksty na swojej stronie internetowej, posiada także klubową telewizję – Lech TV, która nie tylko transmituje mecze, ale produkuje również materiały wideo publikowane w serwisie YouTube. Teraz pora na kolejny krok.

„Za kilka dni jako klub będziemy obchodzić 99. urodziny. To dobry moment na start kolejnego projektu, który pozwoli naszym kibicom być bliżej Kolejorza. Na premierę każdej audycji zapraszać będziemy punktualnie o godzinie 19.22, co odnosi się do roku powstania klubu – przyznaje Terpiłowski, który tłumaczy także, dlaczego przy Bułgarskiej zdecydowali się postawić właśnie na podcasty. – To jest błyskawicznie rozwijające się i zyskujące na popularności narzędzie komunikacyjne. Żyjemy wszyscy w biegu i ludzie, w tym oczywiście także nasi fani, szukają możliwości posłuchania audycji choćby w trakcie rutynowych, codziennych działań. Czyli dojazdu do i z pracy autem lub komunikacją miejską, ale także w trakcie aktywności fizycznych, ćwiczeń lub choćby joggingu. I tym wszystkim osobom wychodzimy naprzeciw” – tłumaczy szef marketingu Kolejorza.

W klubowych podcastach każdy znajdzie coś dla siebie. Tomasz Mendry, który na co dzień pomaga piłkarzom Lecha jako pracownik działu sportu, porozmawia z zawodnikami o wszystkim, tylko nie o futbolu. Stąd nazwa audycji „Mecz? I co dalej”. Na pierwszy ogień w następnym tygodniu pójdzie hiszpański pomocnik Dani Ramirez, który opowie o rodzinnych pasjach, jakimi są wędkarstwo oraz myślistwo, ale też o tym, jak przygotowuje się do najtrudniejszego meczu w życiu – ojcostwa. Z kolei rzecznik prasowy niebiesko-białych, Maciej Henszel przeniesie w świat historii w cyklu „1klub1000historii”. Blisko stulatek wykreował wielu bohaterów, rozegrał mnóstwo wielkich meczów w europejskich pucharach, odnosił sukcesy. To wszystko zostanie podane w przystępnej formie dzięki ciekawostkom i anegdotom, które do tej pory nie były publikowane.

W pierwszym podcaście (16 marca, godz. 19.22) razem z dziennikarzem Radosławem Nawrotem oraz wieloletnim pracownikiem klubu – Radosławem Sołtysem rozstrzygną przewijający się i często rozważany temat – czy setne urodziny „Poznańskiej Lokomotywy” już za nami, czy wciąż jeszcze przed nami? Natomiast pracownik klubowych mediów, Adrian Gałuszka zaprosi na program „Bliżej klubu”, który pozwoli przedstawić sylwetki ludzi, którzy pozostają często w cieniu, a stanowią silny fundament Kolejorza.

– „Każda audycja będzie trwała co najmniej kilkadziesiąt minut, początkowo planujemy jedną premierę tygodniowo. Ale to tylko początek, bo chcemy rozwijać ten projekt i dodawać kolejne podcasty, bo pomysłów nie brakuje” – zapewnia Terpiłowski. Podcasty będą dostępne na wszystkich największych platformach. Wszystkie audycje będzie można również odsłuchać – a w przypadku wywiadów z piłkarzami także obejrzeć – na klubowym kanale Lech TV w serwisie YouTube.
Gdzie będzie można nas posłuchać?
• Spotify
• iTunes
• Google podcasts
• Stitcher
• Soundcloud
• TuneIn
• PodDirectory.com
• acast
• Pocket Casts
• PodBean.com
• PodcastAddict
• Overcast
• Lecton
• Story Tel

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›