Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Poznań proponuje wirtualną przymierzalnię

Lech Poznań swoim kibicom proponuje nowe rozwiązanie, sympatycy przymierzą odzież w domu.

Kibice Lecha w swoim domu za pomocą kamery w komputerze mogą zobaczyć czy dany produkt do nich pasuje. Wirtualna przymierzalnia skierowana jest dla wszystkich kibiców Kolejorza. Na stronie można obejrzeć stroje meczowe, polówki, bluzy i spodnie dresowe sygnowane logo sponsora technicznego Lecha, firmy Nike. Cały czas wprowadzana jest również oferta dla kobiet i dzieci. Na razie znajduje się tam część kolekcji, jednak dodawane są kolejne niebiesko-białe ubrania.

– „Mechanizm jest bardzo prosty, ponieważ wirtualne przymierzanie działa przy udziale kamery internetowej, która jest zamontowana w prawie każdym laptopie” – mówi Dominik Pempera, Brand Manager Lecha Poznań. – „Chcemy, aby każdy kibic mógł bez wychodzenia z domu sprawdzić jak będzie wyglądać w danym ubraniu. Nasza usługa jest skierowana także dla fanów, którzy mieszkają daleko od Poznania i obawiają się zakupić odzież Lecha bez jej wcześniejszego przymierzenia, a nie mają możliwości odwiedzić naszego sklepu stacjonarnego” – dodaje.

Źródło: Lech Poznań

 

Najnowsze

Lech docenił karnetowiczów

Kibice Lecha Poznań po kompromitującej porażce w Lidze Konferencji z Víkingurem Reykjavík wystosowali specjalną prośbą o ...

Całość ›

Nowa umowa Wisły Płock z Petrotelem

Firma telekomunikacyjna Petrotel pozostanie partnerem Wisły Płock na kolejne miesiące Nowa umowa jest ważna co najmniej do 31 grudnia ...

Całość ›

Kibice mogą wspierać ŁKS na platformie Patronite

Na platformie crowdfundingowej Patronite pojawił się profil ŁKS-u, do tej pory kluby nie tworzyły swoich profili na tej ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›