Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Poznań i Macrone trzeci raz prezentuje stroje meczowe

W środę odbyła się premiera nowych koszulek meczowych Lecha Poznań na sezon 2020/21. Kolejorz w rozpoczynających się rozgrywkach występować będzie w trykotach, które ściśle związane są z najważniejszym symbolem miasta – herbem stolicy Wielkopolski.

To trzecia „meczówka” przygotowana we współpracy z firmą Macron. W poprzednim sezonie piłkarze występowali w strojach z cienkimi pionowymi pasami w kolorach białym i niebieskim. Podobnie jak w poprzedniej koszulce, trykoty te są wykończone szytymi elementami. Znajdują się na one kołnierzyku oraz rękawkach. Z kolei na karku jest haftowany napis „Nigdy się nie poddawaj”.

Przy produkcji nowych koszulek meczowych ponownie wykorzystano M Performance System, który ułatwia odprowadzanie nadmiaru ciepła i wilgoci z powierzchni trykotów. Dzięki temu systemowi „meczówka” zapewnia dobrą oddychalność, co jest bardzo ważne przy dużym wysiłku fizycznym. Dopasowany krój gwarantuje niezbędną wygodę i komfort podczas gry. Tył koszulki wykonany w całości z udoskonalonego micromesh’u, który zapewnia lepszą przewiewność w najbardziej kluczowych miejscach i efektywnie odprowadza pot.

Tradycyjnie już przygotowane zostały trzy zestawy strojów. Pierwszy to niebieski, który jest najbardziej rozpoznawalny ze wszystkich. Drugi jest biały, a trzeci w odcieniu czerni. Warto podkreślić, że wszystkie te komplety są w pełni dedykowane Lechowi Poznań.

Nowe koszulki meczowe trafiły już do sprzedaży i kosztują 249,90 złotych. Nowe trykoty można znaleźć we wszystkich punktach sprzedaży oraz w sklepie internetowym.

Najnowsze

Lidl Polska wspiera sport kobiet

Lidl z okazji UEFA Women’s EURO 2025 zainicjowała kampanię marketingową „Never stop growing” celebrującą siłę kobiet oraz ...

Całość ›

Współpraca Lecha Poznań ze Stigą przedłużona

Lech Poznań przedłuża współpracę z firmą STIGA, renomowanym producentem nowoczesnych narzędzi ogrodniczych Nowa umowa obowiązuje ...

Całość ›

Naftoremont-Naftobudowa Sponsorem Głównym Wisła Handball Academy

Naftoremont-Naftobudowa dołącza do rodziny SPR Wisły Płock jako Sponsor Główny Wisła Handball Academy Nowa umowa przewiduje ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›