Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech Poznań członkiem Global Football Alliance

W ostatnich dniach Lech Poznań został członkiem Global Football Alliance, elitarnego stowarzyszenia zrzeszającego kluby z całego świata.

Jego celem jest przewidywanie i łagodzenie nowych zagrożeń związanych z funkcjonowaniem dużych marek piłkarskich oraz wspólne szukanie innowacyjnych rozwiązań, aby stać się konkurencyjnymi zespołami w skali globalnej.

Global Football Alliance powstało w 2020 roku z inicjatywy Bernarda Caiazzo, prezydenta AS Saint-Étienne. Stowarzyszenie to jest sojuszem dwudziestu klubów z całego świata, które współpracują ze sobą w obszarze sportu, marketingu, komunikacji, CSR czy ochrony środowiska. Obecnie w skład tej grupy wchodzą m.in. takie zespoły jak Villarreal CF (Hiszpania), VfL Wolfsburg (Niemcy), AS Saint-Étienne (Francja), Crystal Palace (Anglia), Bodo/Glimt (Norwegia), Estudiantes La Plata (Argentyna), New England Revolution (Stany Zjednoczone), Kawasaki Frontale (Japonia) oraz Melbourne Victory (Australia).

Członkiem Global Football Alliance może być tylko jeden klub z danego państwa, dlatego z Polski do tego elitarnego stowarzyszenia zdecydowano się zaprosić Lecha Poznań – ośmiokrotnego mistrza kraju, a także uczestnika tegorocznej edycji Ligi Konferencji Europy. Zresztą to właśnie z występami „Kolejorza” na arenie międzynarodowej wiąże się historia naszego dołączenia.

– „To właśnie dzięki naszej grze w Lidze Konferencji Europy i zapoznaniu się z wielką europejską marką mamy możliwość znalezienia się w tak wąskim, elitarnym gronie jakim jest stowarzyszenie Global Football Alliance. Nasza kandydatura została bowiem poparta przez hiszpański Villarreal, czyli półfinalistę ostatniej edycji Ligi Mistrzów – mówi właściciel Lecha Poznań, Piotr Rutkowski.

– „Cieszymy się z tej współpracy i jesteśmy przekonani, że nie tylko dużo zyskamy na tej współpracy, ale również nasze know-how będzie przydatne dla innym klubom. Jest to szansa na wymianę spostrzeżeń na wielu polach zarządzania klubem z prezesami zespołów z całego świata, a także pomiędzy różnymi działami, bo przecież poruszane będą także zagadnienia marketingowe czy komunikacyjne” – dodaje.

Ważnym elementem stowarzyszenia jest dzielenie się swoimi najlepszymi rozwiązaniami w wielu obszarach funkcjonowania klubu. Pomóc w tym ma tworzenie międzynarodowej sieci scoutingowo-rekrutacyjnej, optymalizacja wyników treningowych i sportowych czy współpraca klubów w celu zwiększenia produktywności i konkurencyjności. Global Football Alliance przyświeca idea „Glokalna”, która mówi, że należy skupić się na rynku lokalnym, ale aby cały czas się rozwijać potrzeba globalnej wizji.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›