Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech otrzymał marketingową nagrodę

W czwartek Lech Poznań odebrał nagrodę „Golden Arrow Media & Marketing Polska” w kategorii Experiential Marketing za projekt „Stawiamy Legendę na Stacji Bułgarska”.

„Stawiamy Legendę na Stacji Bułgarska” to projekt, który zyskał uznanie w oczach całej branży marketingowej. Dowodem na to jest nagroda, którą na Gali w Warszawie w czwartkowy wieczór w imieniu Klubu odebrał kierownik działu promocji i reklamy, Wojciech Terpiłowski, a także przedstawiciele marki Lech Pils, która była głównym sponsorem akcji, oraz agencji Chapter One, która współpracowała ze wszystkimi stronami projektu.

– „Bardzo się cieszymy z tak prestiżowego wyróżnienia” – mówi Terpiłowski. – „Ten projekt to owoc wielomiesięcznej współpracy i zaangażowania bardzo wielu ludzi. Jesteśmy szczęśliwi, że w minionym roku udało nam się postawić Legendę, czyli parowóz Ty51-183 na Stacji Bułgarska. Wszystkie etapy projektu wymagały od nas wiele koncentracji, były obarczone ogromnym ryzykiem, ale finalny efekt był niesamowity. Wszystko się udało i od kilku miesięcy parowóz jest dumą kibiców Kolejorza” – dodaje.

Konkurs Marketingu Bezpośredniego „Golden Arrow” to wyjątkowe wydarzenie w branży marketingu. Jest organizowane od 2006 roku przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu i VFP Communications. Przyciąga ono coraz więcej uczestników i poddaje analizie i ocenie największe przeprowadzone kampanie. Głównym celem konkursu jest promowanie efektywności w działaniach marketingowych. Jury ocenia zarówno sposób opracowania strategii kampanii reklamowych, jak i kreatywność oraz świeżość podejścia, jakimi powinny charakteryzować się poszczególne elementy kampanii. Dla jury ważne są również skuteczność i efektywność podejmowanych działań.

– „W kategorii Experiental Marketing byliśmy jedną z trzech nominowanych firm, dlatego to dla nas duży zaszczyt, że właśnie nasz projekt spotkał się z uznaniem jury” – wspomina prezes Lecha Poznań, Karol Klimczak. – „Z tego miejsca chciałbym ponownie podziękować wszystkim zaangażowanym w całą inicjatywę, sponsorowi marce Lech Pils, pozostałym partnerom i firmom, których działania doprowadziły do tego, że od kilku miesięcy każdy kibic Kolejorza, mieszkaniec Poznania, Wielkopolski i każdy nasz gość może podziwiać ten wspaniały symbol Lecha.”

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›