Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech już drugi raz bada opinię swoich kibiców

Lech Poznań kolejny raz wspólnie z firmą Sport Analytics bada opinie swoich fanów na temat funkcjonowania poszczególnych sfer Klubu.

Ankieta „Twój Kolejorz. Wyraź swoją opinię o Lechu” po raz drugi została przygotowana we współpracy z niezależną firmą zajmującą się badaniem rynku w branży sportowej (Sport Analytics) i po konsultacjach z kibicami. W badaniu poruszanych jest bardzo wiele kwestii związanych z kibicowaniem „Kolejorzowi”. To m.in. oferta biletowa, częstotliwość przychodzenia na mecze, świadomość akcji organizowanych przez Klub, czy choćby ocena asortymentu oferowanego w klubowym sklepie.

Badanie zostanie przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kibiców Klubu. Dobór próby: warstwowo-proporcjonalny. Jednostką analizy będą kibice, a kwotami w przedmiotowym badaniu będzie płeć i wiek. Ankieta zawiera 50 pytań, kibic nie musi odpowiadać na wszystkie pytania od razu.

– „Badanie jest powtórzeniem ankiety, którą zaproponowaliśmy kibicom w kwietniu zeszłego roku. Ankieta ta da nam możliwość porównania, jak zmieniło się postrzeganie poszczególnych sfer funkcjonowania klubu w przeciągu ostatnich 12 miesięcy” – mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik działu promocji i reklamy Lecha Poznań. – „Najważniejszy dla nas jest komfort i ten komfort kibica będziemy starali się ponownie zmierzyć. Chcemy, by ankieta była czytelna dla każdego fana Kolejorza” – dodaje.

Sport Analytics po zakończeniu badania dostarczy ogólne podsumowanie ankiety do Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań, które zostanie też opublikowane na stronie internetowej Klubu jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2017/18. W ramach podziękowania za czas poświęcony naszej ankiecie, spośród wszystkich uczestników rozlosowane zostanie piętnaście nagród rzeczowych: pięć sezonowych karnetów oraz dziesięć voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach klubowych.

Badania- LINK

Najnowsze

PKO Bank Polski sponsorem głównym 33. Biegu Konstytucji 3 Maja

PKO Bank Polski ponownie został sponsorem głównym Biegu Konstytucji 3 Maja w Warszawie Przed nami 33 odsłona tego wydarzenia To okazja ...

Całość ›

Jubileuszowy turniej tenisa z cyklu ATP Challenger Tour z energią od Enei

Trzeci rok z rzędu sponsorem tytularnym poznańskiego turnieju tenisowego z cyklu ATP Challenger Tour jest Enea Trzydziesta, ...

Całość ›

Volkswagen Financial Services został sponsorem drużyny Dziki Warszawa

Volkswagen Financial Services został oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa W ramach partnerstwa VW FS zapewnił ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›