Lech już drugi raz bada opinię swoich kibiców
Lech Poznań kolejny raz wspólnie z firmą Sport Analytics bada opinie swoich fanów na temat funkcjonowania poszczególnych sfer Klubu.
Ankieta „Twój Kolejorz. Wyraź swoją opinię o Lechu” po raz drugi została przygotowana we współpracy z niezależną firmą zajmującą się badaniem rynku w branży sportowej (Sport Analytics) i po konsultacjach z kibicami. W badaniu poruszanych jest bardzo wiele kwestii związanych z kibicowaniem „Kolejorzowi”. To m.in. oferta biletowa, częstotliwość przychodzenia na mecze, świadomość akcji organizowanych przez Klub, czy choćby ocena asortymentu oferowanego w klubowym sklepie.
Badanie zostanie przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kibiców Klubu. Dobór próby: warstwowo-proporcjonalny. Jednostką analizy będą kibice, a kwotami w przedmiotowym badaniu będzie płeć i wiek. Ankieta zawiera 50 pytań, kibic nie musi odpowiadać na wszystkie pytania od razu.
– „Badanie jest powtórzeniem ankiety, którą zaproponowaliśmy kibicom w kwietniu zeszłego roku. Ankieta ta da nam możliwość porównania, jak zmieniło się postrzeganie poszczególnych sfer funkcjonowania klubu w przeciągu ostatnich 12 miesięcy” – mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik działu promocji i reklamy Lecha Poznań. – „Najważniejszy dla nas jest komfort i ten komfort kibica będziemy starali się ponownie zmierzyć. Chcemy, by ankieta była czytelna dla każdego fana Kolejorza” – dodaje.
Sport Analytics po zakończeniu badania dostarczy ogólne podsumowanie ankiety do Stowarzyszenia Kibiców Lecha Poznań, które zostanie też opublikowane na stronie internetowej Klubu jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2017/18. W ramach podziękowania za czas poświęcony naszej ankiecie, spośród wszystkich uczestników rozlosowane zostanie piętnaście nagród rzeczowych: pięć sezonowych karnetów oraz dziesięć voucherów o wartości 100 zł do wykorzystania w sklepach klubowych.
Badania- LINK