Lech i Stiga przedłużają współpracę
Współpraca pomiędzy STIGA a Lechem Poznań trwa od 2008 roku. Logo marki jest obecne w przestrzeniach obiektu przy Bułgarskiej, a także w klubowych kanałach komunikacji. Teraz obie strony przedłużyły umowę.
Elementem współpracy, o którym warto wspomnieć jest budowanie aktywności wśród wszystkich kibiców Kolejorza. Strefy rodzinne, posty edukacyjne w mediach społecznościowych, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, a przede wszystkim wspólne budowanie ducha sportowego wśród kibiców. Te wartości są dla obydwu stron bardzo ważne.
Ponadto zaawansowane technologicznie urządzenia do pielęgnacji zieleni z portfolio naszego sponsora na co dzień wspierają profesjonalnych greenkeeperów Lecha w ich codziennej pracy. Efektem tego jest dobrze przygotowana murawa na każde rozgrywki.
– „Cieszymy się ze współpracy z tak wyjątkowym klubem, jakim bez wątpienia jest Lech Poznań. Jej początek datowany jest na 2008 rok. Kolejne przedłużenie współpracy naszych marek jest podkreśleniem tego, co dla nas najważniejsze, mianowicie mistrzowskich aspiracji i ciągłego, zrównoważonego rozwoju. To właśnie filary rozwoju marki STIGA, na globalnym rynku. Jak wiemy zbliżone wartości ma Lech Poznań. Nasza współpraca oparta o zasadę wzajemnych korzyści, a gwarantem tego jest wyjątkowość Lecha oraz przede wszystkim społeczność skupiona wokół klubu” – mówi Łukasz Grzankowski, dyrektor ds. marketingu Stiga w Polsce.
Tego samego zdania jest również Lech Poznań. – „Bardzo cieszymy się z przedłużenia umowy, na mocy której firma Stiga pozostaje Sponsorem Technicznym Kolejorza. Obie strony idealnie się dopełniają, jeśli chodzi o współpracę, bo cały czas mamy wiele nowych pomysłów, jak jeszcze bardziej zaangażować kibiców w nasze wspólne działania” – mówi Marlena Zimowska z działu B2B Lecha Poznań. – „Ta umowa to więc nie tylko logotyp w przestrzeniach stadionu czy posty na naszych kanałach, ale przede wszystkim pomoc naszym greenkeeperom w pielęgnacji boisk oraz ciekawe akcje dla naszych fanów” – dodaje.