Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech i Stiga przedłużają współpracę

Współpraca pomiędzy STIGA a Lechem Poznań trwa od 2008 roku. Logo marki jest obecne w przestrzeniach obiektu przy Bułgarskiej, a także w klubowych kanałach komunikacji. Teraz obie strony przedłużyły umowę.

Elementem współpracy, o którym warto wspomnieć jest budowanie aktywności wśród wszystkich kibiców Kolejorza. Strefy rodzinne, posty edukacyjne w mediach społecznościowych, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, a przede wszystkim wspólne budowanie ducha sportowego wśród kibiców. Te wartości są dla obydwu stron bardzo ważne.

Ponadto zaawansowane technologicznie urządzenia do pielęgnacji zieleni z portfolio naszego sponsora na co dzień wspierają profesjonalnych greenkeeperów Lecha w ich codziennej pracy. Efektem tego jest dobrze przygotowana murawa na każde rozgrywki.

„Cieszymy się ze współpracy z tak wyjątkowym klubem, jakim bez wątpienia jest Lech Poznań. Jej początek datowany jest na 2008 rok. Kolejne przedłużenie współpracy naszych marek jest podkreśleniem tego, co dla nas najważniejsze, mianowicie mistrzowskich aspiracji i ciągłego, zrównoważonego rozwoju. To właśnie filary rozwoju marki STIGA, na globalnym rynku. Jak wiemy zbliżone wartości ma Lech Poznań. Nasza współpraca oparta o zasadę wzajemnych korzyści, a gwarantem tego jest wyjątkowość Lecha oraz przede wszystkim społeczność skupiona wokół klubu” – mówi Łukasz Grzankowski, dyrektor ds. marketingu Stiga w Polsce.

Tego samego zdania jest również Lech Poznań. – „Bardzo cieszymy się z przedłużenia umowy, na mocy której firma Stiga pozostaje Sponsorem Technicznym Kolejorza. Obie strony idealnie się dopełniają, jeśli chodzi o współpracę, bo cały czas mamy wiele nowych pomysłów, jak jeszcze bardziej zaangażować kibiców w nasze wspólne działania” – mówi Marlena Zimowska z działu B2B Lecha Poznań. – „Ta umowa to więc nie tylko logotyp w przestrzeniach stadionu czy posty na naszych kanałach, ale przede wszystkim pomoc naszym greenkeeperom w pielęgnacji boisk oraz ciekawe akcje dla naszych fanów” – dodaje.

Najnowsze

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›

Kraków gospodarzem pierwszych w historii Mistrzostw Europy Ninja

Kraków stanie się europejską stolicą sportów przeszkodowych Od 14 do 16 listopada 2025 roku w Hali 100-lecia KS Cracovia 1906 ...

Całość ›

KNAPTRANS sponsorem KŻ Orzeł Łódź

Do grona sponsorów Klubu Żużlowego Orzeł Łódź w sezonie 2025 dołączyła firma Knaptrans sp z oo Firma Knaptrans posiada 30 lat ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›