Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech i Stiga przedłużają współpracę

Współpraca pomiędzy STIGA a Lechem Poznań trwa od 2008 roku. Logo marki jest obecne w przestrzeniach obiektu przy Bułgarskiej, a także w klubowych kanałach komunikacji. Teraz obie strony przedłużyły umowę.

Elementem współpracy, o którym warto wspomnieć jest budowanie aktywności wśród wszystkich kibiców Kolejorza. Strefy rodzinne, posty edukacyjne w mediach społecznościowych, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami, a przede wszystkim wspólne budowanie ducha sportowego wśród kibiców. Te wartości są dla obydwu stron bardzo ważne.

Ponadto zaawansowane technologicznie urządzenia do pielęgnacji zieleni z portfolio naszego sponsora na co dzień wspierają profesjonalnych greenkeeperów Lecha w ich codziennej pracy. Efektem tego jest dobrze przygotowana murawa na każde rozgrywki.

„Cieszymy się ze współpracy z tak wyjątkowym klubem, jakim bez wątpienia jest Lech Poznań. Jej początek datowany jest na 2008 rok. Kolejne przedłużenie współpracy naszych marek jest podkreśleniem tego, co dla nas najważniejsze, mianowicie mistrzowskich aspiracji i ciągłego, zrównoważonego rozwoju. To właśnie filary rozwoju marki STIGA, na globalnym rynku. Jak wiemy zbliżone wartości ma Lech Poznań. Nasza współpraca oparta o zasadę wzajemnych korzyści, a gwarantem tego jest wyjątkowość Lecha oraz przede wszystkim społeczność skupiona wokół klubu” – mówi Łukasz Grzankowski, dyrektor ds. marketingu Stiga w Polsce.

Tego samego zdania jest również Lech Poznań. – „Bardzo cieszymy się z przedłużenia umowy, na mocy której firma Stiga pozostaje Sponsorem Technicznym Kolejorza. Obie strony idealnie się dopełniają, jeśli chodzi o współpracę, bo cały czas mamy wiele nowych pomysłów, jak jeszcze bardziej zaangażować kibiców w nasze wspólne działania” – mówi Marlena Zimowska z działu B2B Lecha Poznań. – „Ta umowa to więc nie tylko logotyp w przestrzeniach stadionu czy posty na naszych kanałach, ale przede wszystkim pomoc naszym greenkeeperom w pielęgnacji boisk oraz ciekawe akcje dla naszych fanów” – dodaje.

Najnowsze

PGZ Stocznia Wojenna Sponsorem Meczu Arki Gdynia

Sponsorem Meczu Arki Gdynia ze Stalą Stalowa Wola została PGZ Stocznia Wojenna Stocznia już drugi raz wspiera klub PGZ Stocznia ...

Całość ›

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›