Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech i Macron zaprojektuje z kibicami nowe koszulki

Trykot meczowy Lecha Poznań na sezon 2019/20 zostanie zainspirowany pomysłami… kibiców. Razem z firmą Macron klub zaprasza wszystkich fanów Kolejorza do przesłania prac. 

Na początku lipca 2018 roku Kolejorz podpisał 5-cioletnią umowę z nowym Sponsorem Technicznym, firmą Macron. Dzięki niej pierwsza drużyna Lecha, a także zespoły akademii grają w dedykowanej, pełni autorskiej wersji koszulek meczowych.

– „Podczas konferencji prasowej, na której prezentowaliśmy firmę Macron jako nowego Sponsora Technicznego Kolejorza, obiecaliśmy, że wpływ na wygląd nowej koszulki meczowej będą mieli kibice. Dlatego teraz zachęcamy wszystkich fanów Lecha do zaprojektowania meczówek i wysyłania swoich prac” – mówi Marcin Wierzejewski, dyrektor handlu Lecha Poznań.

Nieważne czy będzie to koszulka domowa (niebieska) czy wyjazdowa (biała). Przede wszystkim liczymy na kreatywność i element zaskoczenia. Swoje propozycje wyglądu meczówek na sezon 2019/20 należy przesłać na adres: marketing@lechpoznan.pl. Czas na wysłanie prac jest do końca listopada 2018 roku. Autora zwycięskiego projektu Lech zabierze w podróż do Bolonii, do siedziby Macron.

Najnowsze

Tyskie piwem Reprezentacji

Marka Tyskie zostaje oficjalnym partnerem reprezentacji Polski w piłce nożnej Na mocy umowy między Kompanią Piwowarską a Polskim ...

Całość ›

ROW Rybnik zachęca do wspierania dzieci, w zamian za części

Z tej okazji świąt Bożego Narodzenia żużlowy ROW rybnik postanowił prosić kibiców o pomoc i przynoszenie pluszaków, którymi ...

Całość ›

Raport Startup Poland „Nowe technologie w sporcie” z udziałem Totalizatora Sportowego

Think tank Startup Poland we współpracy z Totalizatorem Sportowym oraz Polską Agencją Rozwoju Przemysłu wydali raport o potencjale ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›