fbpx Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lecha dalej wspierać będzie Lech

Lech Poznań na rok przed kończąca się umową z Kompanią Piwowarską przedłużył obecny kontrakt.

Jeszcze rok trwać miała podpisana w 2013 roku umowa pomiędzy “Kolejorzem” a marką Lech. Na mocy wzajemnych ustaleń strony strony przedłużyły swoją współpracę. Kompania Piwowarska za pomocą marki Lech Pils zostanie sponsorem głównym klubu. Nowa umowa obowiązywać ma do 2019 roku, w jej ramach nadal Pils będzie obecny na strojach meczowych.
W ostatnim okresie obie marki prowadziły razem wiele akcji promocyjnych m.in. Wuchta Wrażeń w Skyboxie Pilsa, zwiedzanie browaru dedykowane dla kibiców Poznańskiej Lokomotywy, spotkania z legendami Klubu czy przedsezonowe spotkanie I drużyny Lecha z kibicami.
Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP

Wtorkowy, zwycięski mecz rewanżowy I rundy eliminacji Ligi Mistrzów UEFA pomiędzy Legią Warszawa a Cork City FC, okazał się hitem ...

Całość ›

Totolotek przedłuża współpracę z Lechią Gdańsk

Firma bukmacherska Totolotek SA będzie nadal sponsorem premium piłkarskiej Lechii Gdańsk Współpraca pomiędzy polskim bukmacherem, a ...

Całość ›

FoodCare oficjalnym sponsorem Legii Warszawa

Oficjalnym sponsorem Legii Warszawa została firma FoodCare, producent min popularnego napoju izotonicznego 4move Nowa umowa sponsorska ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›
Wywiad

Maciej Czupryna – Dyrektor ds. Handlu MKS Cracovia

Nowy sklep kibica, wyróżnienia, sponsorzy oraz ciekawe plany biznesowe Posłuchajcie jak wygląda dział handlowy Cracovii, o którym w wywiadzie opowie jego Dyrektor, Maciej Czupryna   Paweł Żyliński, Redaktor Naczelny Sponsoring Sportpl: Cracovia to specyficzny klub, mają Państwo ...

Całość ›

Unable to display Facebook posts.
Show error

Error: (#4) Application request limit reached
Type: OAuthException
Code: 4
Please refer to our Error Message Reference.

Dwa miliony widzów obejrzało mecz Legia – Cork w TVP https://t.co/K6a38n7En4

Totolotek do 2019 roku z Lechią Gdańsk.
#sponsoringsport #pilkanozna #totolotek https://t.co/dCN2qHWx22