Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lech będzie Mistrzem, będzie świętował

STS i Lech Poznań wspólnie przygotują kartoniadę dla kibiców, jest jednak warunek – Mistrzostwo Polski.

STS – największy legalny bukmacher w Polsce – w porozumieniu z Lechem Poznań przygotuje kartoniadę w wybranym meczu na INEA Stadionie w przyszłym sezonie. Jest jednak warunek – Klub musi zostać tegorocznym Mistrzem Polski. W przypadku zwycięstwa Lecha Poznań, STS i Kolejorz skonsultują się z kibicami w sprawie oprawy jednego z meczów.

– „STS to zaangażowany sponsor, którego działania skupione są nie tylko wokół wspierana polskiego sportu, ale także kibiców. To oni są przecież najważniejszą częścią świata sportu. Tą akcją chcemy razem Klubem stworzyć wyjątkową atmosferę w trakcie jednego z meczów rundy jesiennej” – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS.

STS oszacował szanse Lecha Poznań na zdobycie tytułu Mistrza Polski w sezonie 2016/2017. Każdy gracz, który trafnie postawi 100 zł na to, że Kolejorz wygra rozgrywki zdobędzie aż 1 056 złotych – kurs 12,00.

– „Chętnie przystaliśmy na propozycję ogłoszenia zakładu. Po pierwsze sport jest nieobliczalny i w tym tkwi jego piękno, dlatego nie tracimy nadziei na tytuł. No i po drugie zależy nam na tym, by kibice mieli okazję przeżywać na INEA Stadionie wielkie emocje, a kartoniady na długo pozostają w pamięci każdego z nas. Pozostaje trzymać kciuki i walczyć do końca” – mówi Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań.

STS aktywnie angażuje się we wspieranie rodzimego sportu. Jest największym prywatnym podmiotem na rynku sponsoringu w Polsce. Firma jest oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w piłce nożnej, a także sponsorem strategicznym Lecha Poznań.

Źródło: Lech Poznań

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›