Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lavazza na dłużej z turniejem French Open

Lavazza piąty rok z rzedu została partnerem tenisowego turnieju French Open, który rozgrywa się na kortach Rolanda Garrosa.

Lavazza, jeden z największych producentów kawy na świecie i jedyna firma z branży spożywczej, która jest partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema, z dumą oferuje swoją kawę w prawdziwie włoskim stylu gościom tegorocznej edycji turnieju French Open. W samym sercu nowych terenów zielonych w kompleksie sportowym im. Rolanda Garrosa marka umożliwia skosztowanie wyselekcjonowanej gamy produktów z linii ¡Tierra!. Niezależnie od preferencji gości – czy będzie to espresso, parzona na zimno cold brew czy kawowe koktajle – w każdej z odwiedzanych stref Lavazza, w tym w kawiarniach „Court 10 Café” i „Les Mousquetaires”, znajdą oni znakomitą kawę najwyższej jakości i ekspertów, z którymi mogą wymieniać się pomysłami i uwagami. Raz jeszcze kompleks Roland Garros stał się dzięki Lavazzy na czas turnieju niejako największą na świecie kawiarnią, zarezerwowaną dla miłośników tenisa.

Lavazza i świat tenisa — wspólne wartości, wspólna pasja

Przy podpisywaniu umowy partnerskiej w 2015 r. Lavazza i Francuska Federacja Tenisowa wyraziły chęć nawiązania długoterminowej współpracy. Reprezentowanie i promowanie wspólnych wartości, takich jak poszukiwanie doskonałości, innowacyjność, zabawa i oczywiście pasja, pozwoliły stworzyć trwałą więź między marką Lavazza i światowym tenisem.

Punktem zwrotnym dla relacji firmy z tym sportem był turniej Wimbledon w 2011 r., na którym rozpoczęto oficjalną współpracę. Z biegiem lat Grupa Lavazza konsolidowała swoją pozycję, a jej zainteresowanie tenisem stawało się coraz bardziej widoczne. W ten sposób marka została oficjalnym partnerem wszystkich czterech turniejów wielkoszlemowych.

– „Inwestycja w świat tenisa jest dla firmy Lavazza uzasadniona ze strategicznego punktu widzenia. Profil naszego klienta docelowego idealnie zgadza się z profilem miłośnika tego sportu. Tenis jest także ważną platformą pozwalającą nam prezentować nasze tradycje, wartości i produkty” — powiedział Giuseppe Lavazza, wiceprezes Grupy Lavazza – „Zaangażowanie firmy Lavazza w turniej Roland Garros w roli jego partnera jest zgodne ze strategią internacjonalizacji marki. Oferując oryginalną włoską kawę we wszystkich jej formach, konsolidujemy też obecność Grupy na jednym z jej najważniejszych rynków”.

Roland Garros — słynny turniej Wielkiego Szlema i ponad 460 000 podanych espresso

Ponad 460 000 kubków espresso i 300 baristów przeszkolonych w 70 punktach usługowych w 2018 r. dowodzi, że Roland Garros bez wątpienia zajmuje ważne miejsce w rankingu czterech turniejów wielkoszlemowych, którym Lavazza towarzyszy jako partner. W tym roku firma po raz kolejny (piąty rok z rzędu) będzie rozpieszczać kubki smakowe miłośników kawy i tenisa w ramach inicjatywy realizowanej wspólnie z utalentowaną cukierniczką Alixe Bornon — założycielką Les Belles Envies, paryskiej cukierni dla tych, którzy chcą dogodzić swojemu podniebieniu, a przy tym pamiętają o zdrowiu i ograniczają dzienne spożycie cukru.

Lavazza i Top Gastronomy — nowy ambasador

W ciągu swojej ponad 120-letniej historii pasji do kawy firma Lavazza zawsze współpracowała z najlepszymi szefami kuchni na świecie. W ten sposób powstawały unikatowe przepisy z kawą w roli głównej, wykorzystujące know-how firmy i jej utalentowanych pracowników w kulinarnych eksperymentach. Alixe Bornon dołączyła właśnie do grona szefów kuchni będących ambasadorami marki Lavazza we Francji. Na francuskim turnieju tenisowym premierowo prezentuje ona dwa przysmaki o niskim indeksie glikemicznym: PERLE DE CAFÉ i COFFEE TIE-BREAK, w których zastosowano unikatową mieszankę Lavazza ¡Tierra! Brazil.

Grupa Lavazza

Ta założona w 1895 r. w Turynie włoska firma należy do rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Obecnie Grupa Lavazza jest jednym z najważniejszych producentów kawy na świecie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›