Lavazza na dłużej z turniejem French Open
Lavazza piąty rok z rzedu została partnerem tenisowego turnieju French Open, który rozgrywa się na kortach Rolanda Garrosa.
Lavazza, jeden z największych producentów kawy na świecie i jedyna firma z branży spożywczej, która jest partnerem wszystkich czterech turniejów Wielkiego Szlema, z dumą oferuje swoją kawę w prawdziwie włoskim stylu gościom tegorocznej edycji turnieju French Open. W samym sercu nowych terenów zielonych w kompleksie sportowym im. Rolanda Garrosa marka umożliwia skosztowanie wyselekcjonowanej gamy produktów z linii ¡Tierra!. Niezależnie od preferencji gości – czy będzie to espresso, parzona na zimno cold brew czy kawowe koktajle – w każdej z odwiedzanych stref Lavazza, w tym w kawiarniach „Court 10 Café” i „Les Mousquetaires”, znajdą oni znakomitą kawę najwyższej jakości i ekspertów, z którymi mogą wymieniać się pomysłami i uwagami. Raz jeszcze kompleks Roland Garros stał się dzięki Lavazzy na czas turnieju niejako największą na świecie kawiarnią, zarezerwowaną dla miłośników tenisa.
Lavazza i świat tenisa — wspólne wartości, wspólna pasja
Przy podpisywaniu umowy partnerskiej w 2015 r. Lavazza i Francuska Federacja Tenisowa wyraziły chęć nawiązania długoterminowej współpracy. Reprezentowanie i promowanie wspólnych wartości, takich jak poszukiwanie doskonałości, innowacyjność, zabawa i oczywiście pasja, pozwoliły stworzyć trwałą więź między marką Lavazza i światowym tenisem.
Punktem zwrotnym dla relacji firmy z tym sportem był turniej Wimbledon w 2011 r., na którym rozpoczęto oficjalną współpracę. Z biegiem lat Grupa Lavazza konsolidowała swoją pozycję, a jej zainteresowanie tenisem stawało się coraz bardziej widoczne. W ten sposób marka została oficjalnym partnerem wszystkich czterech turniejów wielkoszlemowych.
– „Inwestycja w świat tenisa jest dla firmy Lavazza uzasadniona ze strategicznego punktu widzenia. Profil naszego klienta docelowego idealnie zgadza się z profilem miłośnika tego sportu. Tenis jest także ważną platformą pozwalającą nam prezentować nasze tradycje, wartości i produkty” — powiedział Giuseppe Lavazza, wiceprezes Grupy Lavazza – „Zaangażowanie firmy Lavazza w turniej Roland Garros w roli jego partnera jest zgodne ze strategią internacjonalizacji marki. Oferując oryginalną włoską kawę we wszystkich jej formach, konsolidujemy też obecność Grupy na jednym z jej najważniejszych rynków”.
Roland Garros — słynny turniej Wielkiego Szlema i ponad 460 000 podanych espresso
Ponad 460 000 kubków espresso i 300 baristów przeszkolonych w 70 punktach usługowych w 2018 r. dowodzi, że Roland Garros bez wątpienia zajmuje ważne miejsce w rankingu czterech turniejów wielkoszlemowych, którym Lavazza towarzyszy jako partner. W tym roku firma po raz kolejny (piąty rok z rzędu) będzie rozpieszczać kubki smakowe miłośników kawy i tenisa w ramach inicjatywy realizowanej wspólnie z utalentowaną cukierniczką Alixe Bornon — założycielką Les Belles Envies, paryskiej cukierni dla tych, którzy chcą dogodzić swojemu podniebieniu, a przy tym pamiętają o zdrowiu i ograniczają dzienne spożycie cukru.
Lavazza i Top Gastronomy — nowy ambasador
W ciągu swojej ponad 120-letniej historii pasji do kawy firma Lavazza zawsze współpracowała z najlepszymi szefami kuchni na świecie. W ten sposób powstawały unikatowe przepisy z kawą w roli głównej, wykorzystujące know-how firmy i jej utalentowanych pracowników w kulinarnych eksperymentach. Alixe Bornon dołączyła właśnie do grona szefów kuchni będących ambasadorami marki Lavazza we Francji. Na francuskim turnieju tenisowym premierowo prezentuje ona dwa przysmaki o niskim indeksie glikemicznym: PERLE DE CAFÉ i COFFEE TIE-BREAK, w których zastosowano unikatową mieszankę Lavazza ¡Tierra! Brazil.
Grupa Lavazza
Ta założona w 1895 r. w Turynie włoska firma należy do rodziny Lavazza od czterech pokoleń. Obecnie Grupa Lavazza jest jednym z najważniejszych producentów kawy na świecie.