Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Lagardčre Sports Partnerem KSW

Globalna agencja marketingu sportowego Lagardčre Sports oraz Federacja KSW, jedna z największych organizacji MMA na świecie, podpisały umowę o współpracy. Kontrakt będzie obejmować pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż praw medialnych i pakietów biznesowych na gale MMA.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) od 15 lat tworzy historię polskiego MMA, organizując najbardziej rozpoznawalne gale w Europie. Organizacja popularyzuje dyscyplinę i kształtuje jej sportowe gwiazdy. W ostatnim czasie Federacja święci znaczące sukcesy: zorganizowała m.in. drugą na świecie galę MMA pod względem frekwencji – KSW 39: Colosseum na PGE Narodowym w Warszawie, gdzie sprzedano 57 766 biletów, a także spektakularne wydarzenia za granicą – w Irlandii i Anglii.

Strategia rozwoju KSW, obok rozszerzania zasięgu na okołosportowe gałęzie biznesu, zakłada ekspansję na rynki zagraniczne – z tego względu Federacja zdecydowała się na zawarcie współpracy z jedną z największych na świecie agencji marketingu sportowego – Lagardčre Sports. Agencja będzie wspierać KSW w zakresie rozwoju strategii sponsoringowej i wdrażania innowacyjnych rozwiązań marketingowych, mających na celu pozyskanie nowych partnerów komercyjnych wykorzystujących popularność dyscypliny oraz możliwość interakcji z fanami KSW na galach i podczas transmisji telewizyjnych. Dzięki działaniom Lagardčre Sports gale KSW mają być dostępne w kanałach telewizyjnych w kolejnych krajach na całym świecie, co naturalnie przyczyni się do wzrostu wartości marki. Ponadto agencja będzie zajmować się sprzedażą pakietów biznesowych na Gale KSW w Polsce i za granicą.

– „KSW jest liderem wśród organizacji MMA w Europie oraz jedną z największych federacji na świecie. To ogromna i zróżnicowana platforma do komunikacji zarówno rodzimych jak i globalnych marek. Bazując na tym, że MMA to niezwykłe emocje mamy nadzieje na udaną i ciekawą współpracę. Jesteśmy dumni, że jako pierwsza agencja na polskim rynku będziemy współpracować z KSW” – skomentował podpisanie umowy Prezes zarządu Lagardčre Sports Poland, Andrzej Placzyński. Martin Lewandowski, założyciel i właściciel KSW dodał:

– „Rekordowa Gala „KSW 39. Colosseum” zgromadziła w maju 2017 roku na PGE Narodowym niemal 58 ty. widzów, plasując się w trójce największych pod kątem publiczności sportowych imprez, jakie miały miejsce we współczesnej Polsce. Dodatkowe miliony obejrzały widowisko przed ekranami – walki transmitowały telewizje w 36 krajach, a transmisja online dostępna była na 4 kontynentach. Event potwierdził międzynarodową pozycję KSW – był drugim największym wydarzeniem MMA w światowej historii sportu. Nasza dalsza strategia jest jasna: stawiamy na ekspansję zagraniczną. Współpraca z międzynarodową, doświadczoną agencją to dla nas naturalny krok rozwoju na kolejne rynki. Cieszymy się na tę kooperację i mamy nadzieję, że przyniesie ona wiele pozytywnych korzyści”

Lagardčre Sports Poland to wiodąca agencja marketingu sportowego, z globalną siecią lokalnych ekspertów dedykowanych do tworzenia innowacyjnych rozwiązań nakierowanych na spełnianie potrzeb klientów. Oferuje wiedzę i doświadczenie ponad 1,600 ekspertów pracujących w biurach na całym świecie. Spełnia oczekiwania i potrzeby klientów, którym dostarcza indywidualnie opracowane rozwiązania w obszarze marketingu sportowego.

KSW (Konfrontacja Sztuk Walki) to największa organizacja MMA (ang. MMA – Mixed Martial Arts) w Europie i jedna z największych na świecie. To dziś także drugie obok Tour de Pologne polskie wydarzenie sportowe, rozpoznawane na całym świecie. W tym roku KSW obchodzi 15-lecie istnienia. Na 51 galach zorganizowanych przez KSW w całej Polsce, Anglii i Irlandii walczyło ponad 300 zawodników. Na trybunach hal zasiadło łącznie ponad 440 000 fanów, a każdą galę oglądają miliony przed telewizorami w Polsce
i dziesiątki tysięcy w innych krajach globu.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›