Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kultowa marka wiąże się z Górnikiem

Kultowa polska marka wkracza do GKS Górnika Łęczna, partnerem sekcji piłki kobiecej klubu została firma Kubota.

Kubota to prawdziwa legenda wśród polskich marek. Firma kojarzona ze stylowymi produktami, luzem i zabawą od 25 lat produkuje klapki, które pokochały miliony osób. W swojej ofercie ma także odzież.

“Współpraca marki Kubota i GKS Górnika Łęczna to naturalna konsekwencja rozwoju klubu, jak i piłki kobiecej. Bardzo się cieszymy, że marki rozpoznawalne na arenie krajowej angażują się w promocję piłki nożnej w kobiecym wydaniu, tym bardziej że powiązane jest to ze współpracą z naszym klubem. To jasny sygnał, że praca, szczególnie ta marketingowa, daje wymierne efekty i że wartość medialna kobiecego futbolu rośnie. Kubota od dawna angażuje się we wspieranie sportowców, ale i ciekawych inicjatyw społecznych. Wierzymy, że nasza współpraca zaowocuje większą rozpoznawalnością czołowych polskich piłkarek, grających w zielono-czarnych barwach. Jako klub stawiamy na długotrwałą i rozwojową współpracę z naszymi partnerami. Niewątpliwie właśnie taka będzie kooperacja z Kubotą” – podkreśla Piotr Łapa, dyrektor naszego klubu.

W ramach współpracy GKS Górnik Łęczna znajdzie się w „Drużynie Kuboty” – cyklu, w którym marka promuje swoich partnerów sportowych. W ramach współpracy do zawodniczek oraz sztabu szkoleniowego trafiły także pakiety, składające się z najpopularniejszych produktów marki.

Współpraca z Kubotą oznacza także korzyści dla naszych kibiców, korzystanie z kodu GORNIK15, upoważnia do 15-procentowej zniżki w sklepie online marki.

Najnowsze

Na stadionie Wrocław powstaje Pub i Muzeum

Stadion Wrocław w przyszłym tygodniu ogłosi przetarg na budowę i uruchomienie muzeum Śląska Wrocław oraz pubu z częścią ...

Całość ›

Project ZAZA przedłużył umowę z GKM-em

Pierwsze przedsiębiorstwo zdecydowało się na przedłużenie współpracy z GKM SA W gronie sponsorów klubu w sezonie 2022 pozostała ...

Całość ›

Ekstraklasa Live Park dla platformy Viaplay

Ekstraklasa Live Park, spółka przygotowująca transmisje meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy, odpowiada za produkcję telewizyjną dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›