Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kuchnia Vikinga nowym sponsorem Śląska Wrocław

Piłkarski Śląsk Wrocław ma nowego, ważnego sponsora z sektora prywatnego. Została nim “Kuchnia Vikinga”, czołowy producent cateringu dietetycznego w Polsce, będąca m.in. oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Kuchnia Vikinga otrzyma tytuł Sponsora Śląska Wrocław oraz Partnera I drużyny Kobiet Śląska Wrocław. Logo firmy pojawi się na przodzie koszulek meczowych pierwszego zespołu mężczyzn (drugie miejsce reklamowe, pod znakiem sponsora głównego). Ekspozycja logotypu oraz emisja reklam będzie widoczna podczas domowych spotkań PKO BP Ekstraklasy WKS Śląsk Wrocław oraz domowych spotkaniach na Oporowskiej 62 drużyny kobiet w ramach Orlen Ekstraligi. W ramach współpracy planowane są kampanie marketingowe, wizerunkowe oraz akcje CSR widoczne na terenie miasta i województwa.

„To dla nas bardzo ważny dzień. Cieszę się, że Śląsk Wrocław przyciąga biznes i poszerza grono prywatnych sponsorów. Bardzo dziękujemy Kuchni Vikinga za zaufanie. Łączą nas nie tylko cele biznesowe, ale i wartości – co znajdzie swoje odbicie w realizowanych działaniach z obszaru CSR – wyjaśnia Patryk Załęczny, prezes Śląska Wrocław. – Za nami kilka tygodni intensywnej pracy i negocjacji, która przyniosła bardzo dobry efekt. Już od następnego ligowego meczu nasza drużyna wystąpi z logotypem nowego sponsora na koszulce. Co niezwykle istotne, podpisaliśmy umowę do końca sezonu 2025/26. Co ważne, nowy sponsor klubu wspierać będzie nie tylko pierwszy zespół męski, ale również drużynę kobiet oraz lokalne projekty związane ze zdrowym odżywianiem wśród dzieci i młodzieży” – dodaje Patryk Załęczny.

„Decyzja o sponsorowaniu Śląska Wrocław wynika z kilku kluczowych powodów, które łączą strategiczne cele biznesowe z wartościami, jakie wyznajemy. Wrocław to jedno z kluczowych miast na mapie Polski, w którym widzimy potencjał do wzrostu naszej obecności. Zdecydowaliśmy się wesprzeć zarówno drużynę mężczyzn, jak i pierwszą drużynę kobiet, ponieważ wierzymy w rozwój sportu w każdym jego wymiarze. Nasza współpraca została zawarta na półtora roku, co daje nam możliwość wspólnego budowania stabilności i rozwoju klubu. Zależy nam również na angażowaniu się w lokalne projekty, które promują sport i zdrowy styl życia, szczególnie wśród młodzieży i dzieci. Śląsk Wrocław to klub z ogromną tradycją i wiernymi kibicami, a my jesteśmy dumni, że możemy stać się częścią tej historii” – mówi Łukasz Dawidziuk, prezes Kuchni Vikinga.

Najnowsze

Marka PowerTurf przedłużyła umowę z Pogonią

Marka PowerTurf kontynuuje współpracę z ekstraklasową Pogonią Szczecin, będąc dla niej mocnym wsparciem w dziedzinie dbałości o ...

Całość ›

ORLEN sponsorem polskiej lekkiej atletyki na 4 lata

ORLEN i Polski Związek Lekkiej Atletyki w ramach czteroletniej umowy rozszerzą dotychczasowy zakres współpracy Nowa formuła zakłada ...

Całość ›

Well Fitness nadal z Miedzią Legnica

Firma Well Fitness pozostaje partnerem Miedzi Legnica na kolejny sezon, sami zawodnicy korzystają z usług sieci Well Fitness jest ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›