Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kubica wraz z Rexona zachęca do ruchu

Rexona jako partner zespołu F1, Wiliams Racing ruszyła z nową kampanią zachęcającą do ruchu. Udział w kampanii wziął Robert Kubica.

Rexona postanowiła skorzystać z możliwości jakie daje jej współpraca z zespołem F1 Wiliams Raing i do udziału w kampanii zaprosić członka teamu Roberta Kubicę. W ramach swoich działań producent kosmetyków uruchomił kampanię zachęcającą do ruchu. Marka odwołuje się do zmian jakie zachodzą w naszym życiu i stopniowym zmniejszaniu swojej aktywności – „Jeszcze nie tak dawno jako dzieci biegaliśmy za piłką i graliśmy w gumę, spędzaliśmy aktywnie wakacje, zamiast wylegiwać się na plaży. Dzisiaj będąc w pracy, cały dzień tęsknimy do kanapy, na którą zerkaliśmy z żalem wychodząc z mieszkania. Dzieci zamiast biegać po boisku, rozbieganym wzrokiem obserwują co dzieje się w grze na telewizorze.”

W komunikatach Rexona odwołuje się również do wypadku Kubicy, sugerując, że każdy może powrócić do sportu – „Rexona mówi STOP!…i rzuca Ci WYZWANIE! Razem z Robertem Kubicą zachęcamy do ruchu, na którego deficyt cierpimy w dzisiejszych czasach. Skoro on miał w sobie siłę, żeby wrócić do sportowej rywalizacji to i Ty dasz radę!”

Kampania oprócz materiałów reklamowych promowana jest również za pomocą aplikacji, która ma pomóc w powrocie do aktywności. Aplikacja jak i cała kampania zachęca, żeby codziennie przebyć minimum 5000 kroków.

 

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›