Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KTS Weszło rozpoczyna współpracę z firmą Goldsaver

KTS Weszło rozpoczyna współpracę z firmą Goldsaver, która będzie jednym ze sponsorów IV-ligowca. Marka będzie widoczna na koszulkach pod numerem zawodników i zadba o promocję idei oszczędzania wśród sportowców i poprzez konkursy dla kibiców klubu.

Logo nowego sponsora KTS pojawi się na strojach już od pierwszego ligowego meczu i będzie na nich przynajmniej do końca sezonu, bo na taki czas została podpisana umowa.

– „Sport jest nierozerwalnie połączony ze złotem. Od medali za pierwsze miejsce począwszy, przez wielkie sumy, jakie towarzyszą rywalizacji. I tak, jak dla nas inwestycja we współpracę z KTS jest naturalną ścieżką, tak samo inwestycja w złoto jest naturalnym wyborem dla wszystkich, którzy chcą zabezpieczyć przyszłość. A jesteśmy przekonani, że dookoła klubu zbudowała się fajna, świadoma społeczność, która dobrze wie, że warto zadbać o to, by za kilka lat nie trzeba było martwić się o finanse” – mówi Wojciech Kaźmierczak, prezes spółki Goldenmark SA, która jest właścicielem sklepu Goldsaver.pl.

Goldsaver.pl to sklep, który umożliwia zakup sztabki złota „po kawałku. By stać się posiadaczem sztabki, nie trzeba od razu wykładać kilku tysięcy złotych. Wystarczy systematycznie kupować złoto za drobne kwoty, a po uzbieraniu jednej uncji (31,1 g), odebrać ją w formie własnej sztabki złota.

Podpisanie umowy sponsorskiej to dla KTS Weszło kolejny krok w kierunku szczebla centralnego rozgrywek. Bo takie są ambicje klubu. Do przeskoczenia pozostały jeszcze dwa poziomy rozgrywkowe, ale szefowie i akcjonariusze wierzą, że przy dobrym zarządzaniu i przy wsparciu takich sponsorów, uda się zrealizować cel w dwa lata. – „Szybciej się nie da, a szkoda, bo klub szybko się rozwija i zawarcie umowy z takim sponsorem, jakim jest Goldsaver, tylko utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku i przyciągamy nie tylko coraz większą liczbę kibiców, coraz lepszych piłkarzy i trenerów, ale też zgłaszają się do nas poważne i prężnie działające firmy, by razem z nami tworzyć ten projekt” – mówi Krzysztof Stanowski, założyciel serwisu Weszło, współwłaściciel Kanału Sportowego i prezes KTS.

Goldsaver zadba też o to, by piłkarzom w trakcie sezonu nie zabrakło motywacji. Nowy sponsor klubu będzie nagradzał najlepszego gracza miesiąca. – „Nagroda będzie związana ze złotem i ma zachęcić piłkarzy do dalszego oszczędzania i myślenia o bezpieczeństwie finansowym w przyszłości” – zdradza Kaźmierczak.

Najnowsze

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON

Grupa Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle rozpoczęła współpracę z firmą WERON, oficjalnym dystrybutorem produktów marki NAMEDSPORT w ...

Całość ›

Świątek na okładce gry

Iga Świątek co chwilę trafia na pierwsze strony sportowych i lifestyleowych pism, a teraz zaliczy swój okładkowy debiut w świecie ...

Całość ›

Śląsk Wrocław i Panthers Wrocław grają razem

Piłkarski Śląsk Wrocław oraz Panthers Wrocław, którzy grają w futbol amerykański, nawiązali współpracę Oba kluby rywalizują ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›