KTS Weszło rozpoczyna współpracę z firmą Goldsaver
KTS Weszło rozpoczyna współpracę z firmą Goldsaver, która będzie jednym ze sponsorów IV-ligowca. Marka będzie widoczna na koszulkach pod numerem zawodników i zadba o promocję idei oszczędzania wśród sportowców i poprzez konkursy dla kibiców klubu.
Logo nowego sponsora KTS pojawi się na strojach już od pierwszego ligowego meczu i będzie na nich przynajmniej do końca sezonu, bo na taki czas została podpisana umowa.
– „Sport jest nierozerwalnie połączony ze złotem. Od medali za pierwsze miejsce począwszy, przez wielkie sumy, jakie towarzyszą rywalizacji. I tak, jak dla nas inwestycja we współpracę z KTS jest naturalną ścieżką, tak samo inwestycja w złoto jest naturalnym wyborem dla wszystkich, którzy chcą zabezpieczyć przyszłość. A jesteśmy przekonani, że dookoła klubu zbudowała się fajna, świadoma społeczność, która dobrze wie, że warto zadbać o to, by za kilka lat nie trzeba było martwić się o finanse” – mówi Wojciech Kaźmierczak, prezes spółki Goldenmark SA, która jest właścicielem sklepu Goldsaver.pl.
Goldsaver.pl to sklep, który umożliwia zakup sztabki złota „po kawałku. By stać się posiadaczem sztabki, nie trzeba od razu wykładać kilku tysięcy złotych. Wystarczy systematycznie kupować złoto za drobne kwoty, a po uzbieraniu jednej uncji (31,1 g), odebrać ją w formie własnej sztabki złota.
Podpisanie umowy sponsorskiej to dla KTS Weszło kolejny krok w kierunku szczebla centralnego rozgrywek. Bo takie są ambicje klubu. Do przeskoczenia pozostały jeszcze dwa poziomy rozgrywkowe, ale szefowie i akcjonariusze wierzą, że przy dobrym zarządzaniu i przy wsparciu takich sponsorów, uda się zrealizować cel w dwa lata. – „Szybciej się nie da, a szkoda, bo klub szybko się rozwija i zawarcie umowy z takim sponsorem, jakim jest Goldsaver, tylko utwierdza nas w przekonaniu, że idziemy w dobrym kierunku i przyciągamy nie tylko coraz większą liczbę kibiców, coraz lepszych piłkarzy i trenerów, ale też zgłaszają się do nas poważne i prężnie działające firmy, by razem z nami tworzyć ten projekt” – mówi Krzysztof Stanowski, założyciel serwisu Weszło, współwłaściciel Kanału Sportowego i prezes KTS.
Goldsaver zadba też o to, by piłkarzom w trakcie sezonu nie zabrakło motywacji. Nowy sponsor klubu będzie nagradzał najlepszego gracza miesiąca. – „Nagroda będzie związana ze złotem i ma zachęcić piłkarzy do dalszego oszczędzania i myślenia o bezpieczeństwie finansowym w przyszłości” – zdradza Kaźmierczak.