Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KSW i XTB wchodzą na wyższy poziom współpracy

KSW oraz XTB ogłosiły przedłużenie trwającej od 2022 roku umowy sponsoringowej, współpraca przeszła na jeszcze wyższy poziom.

XTB i KSW to dwie polskie marki z ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej w swoich branżach. Pierwsza z nich jest jednym z wiodących światowych brokerów inwestycyjnych, natomiast druga to czołowa federacja MMA na świecie. Oba podmioty współpracują już od 2022 roku, a obecnie przedłużyły współpracę na 2024 rok. Ta kooperacja przeszła na nowy wymiar.

Współpraca pomiędzy XTB a KSW rozwija się od 2022 roku. Fintech, który oferuje dostęp do światowych rynków finansowych poprzez platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną, jest obecnie sponsorem tytularnym najważniejszych gal największej federacji MMA w Europie. Podobnie będzie w 2024 roku. W ramach nowej umowy, oba podmioty będą współpracować podczas 10 z 12 zaplanowanych gal, w sześciu z nich XTB będzie sponsorem tytularnym.

„Kolejny rok wspólnych działań pokazał, że współpraca pomiędzy naszymi firmami jest uzasadnionym i mądrym wyborem oraz doskonałą inwestycją. Dwie wiodące, stabilne marki pracują więc dalej razem w dążeniu do wspólnego celu. Cieszymy się, że w 2024 roku będziemy kontynuować naszą podróż z XTB” – mówi Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.

XTB nie tylko przedłużył współpracę z KSW, ale także zdecydował się na rozszerzenie dotychczasowego zakresu sponsoringu. Już od gali XTB KSW 89, która odbędzie się 16 grudnia w PreZero Arenie Gliwice, podwojone zostaną bonusy dla zawodników z najlepszymi nokautami i poddaniami oraz bohaterów najbardziej efektownej walki wieczoru. Specjalnym mecenasem tych bonusów będzie właśnie polski fintech.

„Przedłużenie umowy z KSW to dla nas naturalny ruch – mówi Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB. – Nasze organizacje mają dużo wspólnego – cechuje nas dążenie do ciągłego rozwoju oraz międzynarodowe aspiracje. Uważam, że dzięki temu partnerstwu możemy jeszcze zwiększyć rozpoznawalność naszej marki” – dodaje Szymański.

Przedłużenie współpracy pomiędzy XTB a KSW to element strategii marketingowej XTB związanej ze sportem. Obecnie ambasadorami platformy inwestycyjnej są Joanna Jędrzejczyk, Conor McGregor oraz Iker Casillas. Ponadto markę XTB można zobaczyć podczas wydarzeń Speed Games oraz na youtube’owym Kanale Sportowym.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›