KSW i XTB wchodzą na wyższy poziom współpracy
KSW oraz XTB ogłosiły przedłużenie trwającej od 2022 roku umowy sponsoringowej, współpraca przeszła na jeszcze wyższy poziom.
XTB i KSW to dwie polskie marki z ugruntowaną pozycją na arenie międzynarodowej w swoich branżach. Pierwsza z nich jest jednym z wiodących światowych brokerów inwestycyjnych, natomiast druga to czołowa federacja MMA na świecie. Oba podmioty współpracują już od 2022 roku, a obecnie przedłużyły współpracę na 2024 rok. Ta kooperacja przeszła na nowy wymiar.
Współpraca pomiędzy XTB a KSW rozwija się od 2022 roku. Fintech, który oferuje dostęp do światowych rynków finansowych poprzez platformę inwestycyjną online i aplikację mobilną, jest obecnie sponsorem tytularnym najważniejszych gal największej federacji MMA w Europie. Podobnie będzie w 2024 roku. W ramach nowej umowy, oba podmioty będą współpracować podczas 10 z 12 zaplanowanych gal, w sześciu z nich XTB będzie sponsorem tytularnym.
– „Kolejny rok wspólnych działań pokazał, że współpraca pomiędzy naszymi firmami jest uzasadnionym i mądrym wyborem oraz doskonałą inwestycją. Dwie wiodące, stabilne marki pracują więc dalej razem w dążeniu do wspólnego celu. Cieszymy się, że w 2024 roku będziemy kontynuować naszą podróż z XTB” – mówi Maciej Kawulski, współwłaściciel KSW.
XTB nie tylko przedłużył współpracę z KSW, ale także zdecydował się na rozszerzenie dotychczasowego zakresu sponsoringu. Już od gali XTB KSW 89, która odbędzie się 16 grudnia w PreZero Arenie Gliwice, podwojone zostaną bonusy dla zawodników z najlepszymi nokautami i poddaniami oraz bohaterów najbardziej efektownej walki wieczoru. Specjalnym mecenasem tych bonusów będzie właśnie polski fintech.
– „Przedłużenie umowy z KSW to dla nas naturalny ruch – mówi Szymon Szymański, Chief Growth Officer w XTB. – Nasze organizacje mają dużo wspólnego – cechuje nas dążenie do ciągłego rozwoju oraz międzynarodowe aspiracje. Uważam, że dzięki temu partnerstwu możemy jeszcze zwiększyć rozpoznawalność naszej marki” – dodaje Szymański.
Przedłużenie współpracy pomiędzy XTB a KSW to element strategii marketingowej XTB związanej ze sportem. Obecnie ambasadorami platformy inwestycyjnej są Joanna Jędrzejczyk, Conor McGregor oraz Iker Casillas. Ponadto markę XTB można zobaczyć podczas wydarzeń Speed Games oraz na youtube’owym Kanale Sportowym.