KSW z dużą medialnością w listopadzie
Miesiąc pomiędzy dwoma ostatnim galami tego roku był dla organizacji KSW bardzo aktywny medialnie. O marce pojawiło się blisko 1400 publikacji w prasie, internecie, radiu i telewizji, z czego ponad 600 związanych było z KSW 41, które odbędzie się 23 grudnia w Katowicach.
Janikowski, Wrzosek, Szymański, Szulakowski, Szymuszowski, Andryszak, Rodriguez, Kazieczko, Szadziński, Rajewski i Parnasse. Wszystkie te nazwiska zostały w listopadzie dodane do karty walk zbliżającej się gali w Spodku i wszystkie wzbudziły spore zainteresowanie dziennikarzy. Do tego zorganizowano konferencję prasową z fighterami, po której w mediach pojawiły się dziesiątki wywiadów i relacji. Całości dopełnił natomiast trailer zapowiadający zbliżające się wydarzenie.
Nie tylko jednak gala KSW 41 wzbudzała medialne emocje. Marka została obszernie opisana w „Pulsie Biznesu” i trafiła na okładkę tego dziennika. Właściciele organizacji pojawili się natomiast na prestiżowej liście Najbardziej Wpływowych Ludzi Sportu 2017, opracowanej przez magazyn „Forbes”. Maciej Kawulski wystąpił w popularnym programie „Onet Rano”, w którym był gościem Jarosława Kuźniara i udzielił obszernego wywiadu serwisowi NaTemat.pl. Tymczasem Martin Lewandowski został zaproszony do Warszawskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej im. Bolesława Prusa, gdzie rozmawiał ze studentami o szeroko pojętym marketingu medialnym.
W listopadzie pojawiły się jeszcze trzy tematy, które poruszyły polskie media w kontekście KSW. Pierwszym było spotkanie Martina Lewandowskiego z Anną Lewandowską i spekulacje na temat ewentualnej walki w KSW żony najpopularniejszego polskiego piłkarza. Drugim okazała się zaskakująca propozycja Mateusza Masternak, jednego z czołowych polskich pięściarzy, który publicznie zasugerował chęć występu na gali KSW. Trzecim natomiast był ewentualny pojedynek Mariusza Pudzianowskiego z Karolem Bedorfem, który już kilka lat temu był bliski realizacji.
Źródło: KSW