Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KS Stal Mielec S.A. w serwisie Threads

Stal Mielec rozszerza klubowe social media, najważniejsze biało-niebieskie informacje znajdą się również na oficjalnym koncie w serwisie Threads.

— „Bardzo się cieszę, że nasz dział marketingu i komunikacji ambitnie rozwija nasze klubowe media. Chcemy, aby każdy kibic PGE FKS Stali Mielec miał możliwość być na bieżąco z informacjami z życia naszego klubu w wygodny dla siebie sposób, a dla mnie jako Prezesa Zarządu bardzo ważne jest, aby klub był transparentny, aby każdy kibic mógł zaznajomić się z aktualną sytuacją wokół FKS Stali Mielec, która jest dumą naszego miasta” — powiedział Jacek Klimek, Prezes Zarządu FKS Stal Mielec S.A.

„Na bieżąco analizujemy trendy, jakie panują również w wirtualnym świecie, stąd też zdecydowaliśmy się na rozszerzenie naszych kanałów w social mediach. Wiemy, że wielu fanów naszej Stali posiada swoje konta na portalu X, lecz my chcemy dać im również możliwość uzyskiwania szybkich, najważniejszych informacji poprzez serwis Threads. Jestem pewien, że podjęta przez nasz dział decyzja ucieszy wielu biało-niebieskich kibiców” — powiedział Damian Gąsiewski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji w FKS Stal Mielec S.A.

„Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok, LinkedIn oraz X, to portale społecznościowe, w których do tej pory można było znaleźć publikowane przez nas treści. W każdym z nich odnotowujemy wzrost naszych obserwatorów, za co serdecznie dziękujemy. Od dziś jesteśmy również w serwisie Threads, który należy do Meta Platforms i jest alternatywą dla tych, którzy nie posiadają konta na portalu X. Jestem przekonany, że dzięki tej decyzji będziemy mogli dotrzeć do jeszcze większej grupy naszych kibiców, a szczególnie do młodzieży” — podsumował Mateusz Prokopiak, Kierownik Komunikacji FKS Stal Mielec S.A.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›