Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

KS Iskra Kielce nadal będzie promowała województwo świętokrzyskie

Wizerunek zawodników oraz marka klubu nadal będzie wykorzystywana w promocji województwa świętokrzyskiego.

Umowę o współpracy promocyjnej podpisali w siedzibie klubu marszałek województwa świętokrzyskiego Andrzej Bętkowski, wicemarszałek województwa świętokrzyskiego Marek Bogusławski, prezes KS Iskra Kielce Magdalena Szczukiewicz oraz wiceprezes KS Iskra Kielce Paweł Papaj.

Dobra współpraca Województwa Świętokrzyskiego z kieleckim klubem trwa już od lat. Jej owocem są kampanie promocyjne regionu z wykorzystaniem wizerunku zawodników w charakterystycznych miejscach, w otoczeniu zabytków i lokalnych dóbr kultury. Przykładem tego są m.in. sesje fotograficzne na Świętym Krzyżu, w Chęcinach czy Podzamczu Chęcińskim.

W siedzibie klubu podczas specjalnie zwołanej konferencji prasowej podpisano umowę. W imieniu zarządu województwa podpisali ją marszałek Andrzej Bętkowski oraz wicemarszałek Marek Bogusławski, z kolei w imieniu klubu prezes Magdalena Szczukiewicz oraz wiceprezes Paweł Papaj.

„Staramy się dołożyć naszą cegiełkę do wysiłków klubu na rzecz utrzymania wysokiego poziomu. Dzięki temu jednocześnie zyskamy element promocyjny, jaki daje marketing sportowy klubu znanego nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Industria Kielce od dłuższego czasu wyróżnia się wybitną sportową jakością, a jej gracze występują w reprezentacjach nie tylko Polski, ale również państw europejskich. Ta umowa będzie znakiem kontynuacji współpracy pomiędzy Urzędem Marszałkowskim a klubem” – powiedział marszałek województwa Andrzej Bętkowski.

Co ważne, wicemarszałek Marek Bogusławski zwrócił uwagę, że w klubie trenuje oraz wychowuje się tym samym mnóstwo dzieci i nastolatków. – „Dzięki temu staje się kuźnią talentów w województwie” – stwierdził wicemarszałek Bogusławski.

Taka promocja regionu daje możliwość do jego popularyzowania i utrwalania dobrego wizerunku regionu. Jest to możliwe dzięki wykorzystywaniu marki oraz autorytetu klubu oraz zawodników. W ramach obowiązującej do maja 2024 r. umowy w klubowych mediach społecznościowych oraz innych materiałach promocyjnych będą prezentowane materiały poświęcone regionowi opatrzone herbem oraz nazwą województwa.

„Realizując projekty z Urzędem Marszałkowskim mamy duże przełożenie na to, by województwo promować oraz zachęcać do przyjazdu turystów. Zapraszamy wszystkich żeby nasz region poznawać i eksplorować, bo rzeczywiście jest tutaj wiele do poznania. My jako drużyna jesteśmy ambasadorami województwa świętokrzyskiego, co można było dostrzec podczas niedawno zakończonych Mistrzostw Europy” – powiedziała prezes KS Iskra Kielce Magdalena Szczukiewicz.

Ponadto, w trakcie meczów Industrii Kielce w Hali Legionów na bandach LED wyświetlane będą reklamy przedstawiające atrakcje turystyczne województwa świętokrzyskiego. Z kolei na koszulach meczowych sztabu trenerskiego podczas wszystkich spotkań do końca trwania umowy znajdzie się herb województwa. W trakcie organizowanych przez klub wizyt w szkołach zawodnicy namawiać będą do odwiedzania regionalnych atrakcji.

Fot. KS Iskra Kielce S.A.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›