Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Krzysztof Piątek zagra z OSHEE, SONKO i KINGĄ PIENIŃSKĄ

Krzysztof Piątek, jedno z większych objawień światowej piłki nożnej, został kolejnym ambasadorem OSHEE i Kingi Pienińskiej, a także twarzą marki SONKO.

Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie, na których firma jest już obecna i te, które zamierza podbić. Planowane działania z wykorzystaniem wizerunku piłkarza posłużą dalszemu budowaniu pozycji polskiej firmy, jako światowego lidera branży zdrowej żywności i napojów funkcjonalnych.

– „Mimo sukcesu, którego właśnie doświadczam, wiem, że stać mnie na wiele więcej. Mam jeszcze sporo piłek do przekopania i niejeden mecz do wygrania. Każdy kolejny trening traktuję jako krok w drodze do bycia najlepszym. Takie samo podejście dostrzegam w działaniach firmy OSHEE, która dynamicznie rozwija się i nie poprzestaje na samych produktach. OSHEE podejmuje wyzwanie by edukować, wspierać i motywować ludzi do aktywnego stylu życia. To podejście jest mi bliskie, stąd decyzja o podjęciu współpracy z firmą przyszła naturalnie” – mówi Krzysztof Piątek.

Kontrakt, zawarty między sportowcem a OSHEE, obejmuje współpracę ze wszystkimi markami obecnymi w portfolio firmy. Krzysztof Piątek stanie się również twarzą marki SONKO. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w promocji zdrowej żywności tej marki. Piłkarz będzie też uczestniczył w działaniach marketingowych napojów i przekąsek funkcjonalnych OSHEE oraz w kampaniach naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, w tym akcji społecznej „Woda, która pomaga”.

  • Dzięki swojej zdumiewającej skuteczności na boisku, Piątek nie tylko zdobył sympatię kibiców, ale też zakwalifikował się do pierwszej piątki zestawienia Złoty But. W jego zasięgu znajduje się również korona króla strzelców włoskiej Serie A. Te osiągnięcia zwróciły naszą uwagę na szczególną postawę sportowca, która w pełni oddaje ducha OSHEE – LIVE, FIGHT, WIN! Tak jak Krzysztof Piątek dążymy do najwyższych wyników. Jako firma, nie poprzestajemy na statusie lidera jednego rynku, czy też jednej kategorii. Wciąż się rozwijamy, inwestujemy, nie boimy się wyzwań i zdobywamy coraz silniejszą pozycję w światowej lidze producentów zdrowej żywności i napojów funkcjonalnych” – mówi Kamila Rybikowska, rzecznik prasowy OSHEE.

Najnowsze

Bez zmian w przepisach o młodzieżowcu

Zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej przyjął uchwałę w sprawie zasad udziału zawodników młodzieżowych w rozgrywkach PKO BP ...

Całość ›

Marka Pawo Sponsorem Widzewa Łódź

Marka Pawo, mająca swoją siedzibę w podłódzkich Pabianicach, została Oficjalnym Sponsorem Widzewa Łódź Nowy Sponsor Widzewa ...

Całość ›

Kontynuacja współpracy Legii Warszawa i Plus500

Legia Warszawa i Plus500, globalna firma działająca na rynku finansowym, podpisały nową umowę sponsoringową obowiązującą do 2025 ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›