Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Krzysztof Piątek zagra z OSHEE, SONKO i KINGĄ PIENIŃSKĄ

Krzysztof Piątek, jedno z większych objawień światowej piłki nożnej, został kolejnym ambasadorem OSHEE i Kingi Pienińskiej, a także twarzą marki SONKO.

Długofalowa współpraca obejmie wszystkie rynki na świecie, na których firma jest już obecna i te, które zamierza podbić. Planowane działania z wykorzystaniem wizerunku piłkarza posłużą dalszemu budowaniu pozycji polskiej firmy, jako światowego lidera branży zdrowej żywności i napojów funkcjonalnych.

– “Mimo sukcesu, którego właśnie doświadczam, wiem, że stać mnie na wiele więcej. Mam jeszcze sporo piłek do przekopania i niejeden mecz do wygrania. Każdy kolejny trening traktuję jako krok w drodze do bycia najlepszym. Takie samo podejście dostrzegam w działaniach firmy OSHEE, która dynamicznie rozwija się i nie poprzestaje na samych produktach. OSHEE podejmuje wyzwanie by edukować, wspierać i motywować ludzi do aktywnego stylu życia. To podejście jest mi bliskie, stąd decyzja o podjęciu współpracy z firmą przyszła naturalnie” – mówi Krzysztof Piątek.

Kontrakt, zawarty między sportowcem a OSHEE, obejmuje współpracę ze wszystkimi markami obecnymi w portfolio firmy. Krzysztof Piątek stanie się również twarzą marki SONKO. Jego wizerunek zostanie wykorzystany w promocji zdrowej żywności tej marki. Piłkarz będzie też uczestniczył w działaniach marketingowych napojów i przekąsek funkcjonalnych OSHEE oraz w kampaniach naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska, w tym akcji społecznej „Woda, która pomaga”.

  • Dzięki swojej zdumiewającej skuteczności na boisku, Piątek nie tylko zdobył sympatię kibiców, ale też zakwalifikował się do pierwszej piątki zestawienia Złoty But. W jego zasięgu znajduje się również korona króla strzelców włoskiej Serie A. Te osiągnięcia zwróciły naszą uwagę na szczególną postawę sportowca, która w pełni oddaje ducha OSHEE – LIVE, FIGHT, WIN! Tak jak Krzysztof Piątek dążymy do najwyższych wyników. Jako firma, nie poprzestajemy na statusie lidera jednego rynku, czy też jednej kategorii. Wciąż się rozwijamy, inwestujemy, nie boimy się wyzwań i zdobywamy coraz silniejszą pozycję w światowej lidze producentów zdrowej żywności i napojów funkcjonalnych” – mówi Kamila Rybikowska, rzecznik prasowy OSHEE.

Najnowsze

Bartosz Górski został wiceprezesem zarządu Aluron Virtu Warty Zawiercie

Jurajscy Rycerze zyskują mocne wsparcie menedżerskie! Były prezes Asseco Resovii Rzeszów, Bartosz Górski został wiceprezesem zarządu ...

Całość ›

Olimpia Grudziadz musi szukać Prezesa

Sylwester Szałkowski przestał pełnić funkcję Prezesa Olimpii Grudziądź, składając rezygnację, mimo, że klub awansowal do ...

Całość ›

Premier przedstawił „Plan dla piłki” w siedzibie Ekstraklasy S.A.

„Plan dla piłki” - projekt systemowych rozwiązań ukierunkowanych na rozwój polskiego futbolu – został zaprezentowany i omówiony ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Bartosz Górski został wiceprezesem zarządu Aluron Virtu Warty Zawiercie.
#sponsoringsport #aluronvirtuwartazawiercie #siatkowka https://t.co/vc0aPrC8mu