Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kryniczanka partnerem Ligi Siatkówki Kobiet

Uzdrowisko Krynica Żegiestów S.A., właściciel marki „Kryniczanka”, zostało Partnerem Ligi Siatkówki Kobiet. Umowa obejmuje okres najbliższego roku.

Marka „Kryniczanka” będzie obecna i promowana w rozgrywkach zawodowej ligi kobiet w sezonie 2019/2020 oraz 2020/2021. To już kolejny partner pozyskany przez Polską Ligę Siatkówki w ostatnich miesiącach, wspierający prowadzone przez nią rozgrywki.

“Witam serdecznie nowego Partnera w naszym gronie” – mówi Paweł Zagumny, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – “To świetna wiadomość dla ligowej kobiecej siatkówki i potwierdzenie, że w wielu naszych ośrodkach wykonywana jest znakomita praca. Biznes dostrzega potencjał kobiecego sportu i chce razem z nami budować podwaliny pod przyszłe sukcesy drużyn klubowych oraz biało-czerwonych” – dodaje prezes Zagumny.

“Cieszymy się, że marka Kryniczanka będzie obecna podczas rozgrywek Polskiej Ligi Siatkówki Kobiet” – mówi Wiesław Pióro, Prezes Zarządu Spółki Uzdrowisko Krynica-Żegiestów. – “Nasze produkty doskonale komponują się z potrzebami sportowców, wspierając ich formę i pozytywnie wpływając na wyniki sportowe. Naturalna Woda Mineralna Kryniczanka jest polecana osobom aktywnym ruchowo, wyposaża organizm w niezbędne mikroelementy. To idealny towarzysz dla zawodnika i dla kibica, na co dzień oraz podczas meczu” – dodaje prezes Wiesław Pióro.

Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A., spadkobierca dawnego zdrojowiska i jego tradycji posiada kilkadziesiąt ujęć wody, z tego 7 stosuje się do kuracji pitnej (tzw. krenoterapii). Na bazie wody leczniczej Zdrój Główny powstaje Naturalna Woda Mineralna Kryniczanka, charakteryzującą się dużą zawartością wapnia, a także magnezu, sodu, potasu i litu oraz niezwykle cennego kwasu metakrzemowego, wpływającego na kondycję włosów, skóry i paznokci. Kryniczanka świetnie sprawdza się jako woda do codziennej konsumpcji, a także profilaktyki zdrowotnej. Polecana jest osobom aktywnym ruchowo, a także osobom po urazach i seniorom. Jest wykorzystywana również jako baza do kosmetyków. Ogromną popularnością cieszą się także lecznicze wody : Jan, Zuber i Słotwinka, dostępne w sklepach. Doskonałych wód leczniczych : Tadeusz, Mieczysław i Józef można spróbować jedynie w pijalniach spółki. Uzdrowisko Krynica Żegiestów S.A. dysponuje też kluczowymi obiektami sanatoryjnymi, wypoczynkowymi i bazą zabiegową w Krynicy-Zdroju (Stary Dom Zdrojowy, Nowy Dom Zdrojowy, Pijalnia Główna, Stare i Nowe Łazienki Mineralne, Patria, Pijalnia Jana).

Najnowsze

Bricoman na dłużej z Widzewem

Dobra współpraca oraz wspólne dążenie do budowania społeczności to powody, dla których Bricoman Łódź przedłużył umowę ...

Całość ›

Nowa identyfikacja wizualna Chrobrego Głogów S.A.

Spółka Chrobry Głogów wprowadziła nową identyfikacją wizualną Nowy logotyp została spółka zajmująca się stadionem oraz klubem ...

Całość ›

Noho Investment sponsorem Garbarni

Firma Noho Investment została sponsorem Garbarni Kraków i będzie wspierać Klub przez najbliższy rok Umowa przewiduje także ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

This message is only visible to admins.

Problem displaying Facebook posts.
Click to show error

Error: An access token is required to request this resource.
Type: OAuthException
Solution: See here for how to solve this error
This error message is only visible to WordPress admins

Warning: The account for sponsoringsport.pl needs to be reconnected.
Due to Instagram platform changes on March 2, 2020, this Instagram account needs to be reconnected to allow the feed to continue updating. Reconnect on plugin Settings page