Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kryniczanka partnerem Ligi Siatkówki Kobiet

Uzdrowisko Krynica Żegiestów S.A., właściciel marki „Kryniczanka”, zostało Partnerem Ligi Siatkówki Kobiet. Umowa obejmuje okres najbliższego roku.

Marka „Kryniczanka” będzie obecna i promowana w rozgrywkach zawodowej ligi kobiet w sezonie 2019/2020 oraz 2020/2021. To już kolejny partner pozyskany przez Polską Ligę Siatkówki w ostatnich miesiącach, wspierający prowadzone przez nią rozgrywki.

„Witam serdecznie nowego Partnera w naszym gronie” – mówi Paweł Zagumny, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – „To świetna wiadomość dla ligowej kobiecej siatkówki i potwierdzenie, że w wielu naszych ośrodkach wykonywana jest znakomita praca. Biznes dostrzega potencjał kobiecego sportu i chce razem z nami budować podwaliny pod przyszłe sukcesy drużyn klubowych oraz biało-czerwonych” – dodaje prezes Zagumny.

„Cieszymy się, że marka Kryniczanka będzie obecna podczas rozgrywek Polskiej Ligi Siatkówki Kobiet” – mówi Wiesław Pióro, Prezes Zarządu Spółki Uzdrowisko Krynica-Żegiestów. – „Nasze produkty doskonale komponują się z potrzebami sportowców, wspierając ich formę i pozytywnie wpływając na wyniki sportowe. Naturalna Woda Mineralna Kryniczanka jest polecana osobom aktywnym ruchowo, wyposaża organizm w niezbędne mikroelementy. To idealny towarzysz dla zawodnika i dla kibica, na co dzień oraz podczas meczu” – dodaje prezes Wiesław Pióro.

Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A., spadkobierca dawnego zdrojowiska i jego tradycji posiada kilkadziesiąt ujęć wody, z tego 7 stosuje się do kuracji pitnej (tzw. krenoterapii). Na bazie wody leczniczej Zdrój Główny powstaje Naturalna Woda Mineralna Kryniczanka, charakteryzującą się dużą zawartością wapnia, a także magnezu, sodu, potasu i litu oraz niezwykle cennego kwasu metakrzemowego, wpływającego na kondycję włosów, skóry i paznokci. Kryniczanka świetnie sprawdza się jako woda do codziennej konsumpcji, a także profilaktyki zdrowotnej. Polecana jest osobom aktywnym ruchowo, a także osobom po urazach i seniorom. Jest wykorzystywana również jako baza do kosmetyków. Ogromną popularnością cieszą się także lecznicze wody : Jan, Zuber i Słotwinka, dostępne w sklepach. Doskonałych wód leczniczych : Tadeusz, Mieczysław i Józef można spróbować jedynie w pijalniach spółki. Uzdrowisko Krynica Żegiestów S.A. dysponuje też kluczowymi obiektami sanatoryjnymi, wypoczynkowymi i bazą zabiegową w Krynicy-Zdroju (Stary Dom Zdrojowy, Nowy Dom Zdrojowy, Pijalnia Główna, Stare i Nowe Łazienki Mineralne, Patria, Pijalnia Jana).

Najnowsze

STS na froncie koszulek Ruchu

STS podpisał kontrakt sponsorski z Ruchem Chorzów, na mocy którego został sponsorem strategicznym 14-krotnego mistrza Polski Logo ...

Całość ›

DB Protection współpracuje z Pogonią

Marka DB Protection dołącza do grona Partnerów Srebrnych idei Biznesowej Dumy Pomorza, czyli biznesowego projektu Pogoni Szczecin DB ...

Całość ›

Enea partnerem projektu „Poznaj Mistrzów – Zostań Mistrzem”

Enea, jako sponsor główny, wspólnie z Miejskim Klubem Lekkoatletycznym Szczecin będzie realizować projekt „Poznaj Mistrzów – ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›