Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kryniczanka partnerem Ligi Siatkówki Kobiet

Uzdrowisko Krynica Żegiestów S.A., właściciel marki „Kryniczanka”, zostało Partnerem Ligi Siatkówki Kobiet. Umowa obejmuje okres najbliższego roku.

Marka „Kryniczanka” będzie obecna i promowana w rozgrywkach zawodowej ligi kobiet w sezonie 2019/2020 oraz 2020/2021. To już kolejny partner pozyskany przez Polską Ligę Siatkówki w ostatnich miesiącach, wspierający prowadzone przez nią rozgrywki.

“Witam serdecznie nowego Partnera w naszym gronie” – mówi Paweł Zagumny, prezes zarządu Polskiej Ligi Siatkówki S.A. – “To świetna wiadomość dla ligowej kobiecej siatkówki i potwierdzenie, że w wielu naszych ośrodkach wykonywana jest znakomita praca. Biznes dostrzega potencjał kobiecego sportu i chce razem z nami budować podwaliny pod przyszłe sukcesy drużyn klubowych oraz biało-czerwonych” – dodaje prezes Zagumny.

“Cieszymy się, że marka Kryniczanka będzie obecna podczas rozgrywek Polskiej Ligi Siatkówki Kobiet” – mówi Wiesław Pióro, Prezes Zarządu Spółki Uzdrowisko Krynica-Żegiestów. – “Nasze produkty doskonale komponują się z potrzebami sportowców, wspierając ich formę i pozytywnie wpływając na wyniki sportowe. Naturalna Woda Mineralna Kryniczanka jest polecana osobom aktywnym ruchowo, wyposaża organizm w niezbędne mikroelementy. To idealny towarzysz dla zawodnika i dla kibica, na co dzień oraz podczas meczu” – dodaje prezes Wiesław Pióro.

Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A., spadkobierca dawnego zdrojowiska i jego tradycji posiada kilkadziesiąt ujęć wody, z tego 7 stosuje się do kuracji pitnej (tzw. krenoterapii). Na bazie wody leczniczej Zdrój Główny powstaje Naturalna Woda Mineralna Kryniczanka, charakteryzującą się dużą zawartością wapnia, a także magnezu, sodu, potasu i litu oraz niezwykle cennego kwasu metakrzemowego, wpływającego na kondycję włosów, skóry i paznokci. Kryniczanka świetnie sprawdza się jako woda do codziennej konsumpcji, a także profilaktyki zdrowotnej. Polecana jest osobom aktywnym ruchowo, a także osobom po urazach i seniorom. Jest wykorzystywana również jako baza do kosmetyków. Ogromną popularnością cieszą się także lecznicze wody : Jan, Zuber i Słotwinka, dostępne w sklepach. Doskonałych wód leczniczych : Tadeusz, Mieczysław i Józef można spróbować jedynie w pijalniach spółki. Uzdrowisko Krynica Żegiestów S.A. dysponuje też kluczowymi obiektami sanatoryjnymi, wypoczynkowymi i bazą zabiegową w Krynicy-Zdroju (Stary Dom Zdrojowy, Nowy Dom Zdrojowy, Pijalnia Główna, Stare i Nowe Łazienki Mineralne, Patria, Pijalnia Jana).

Najnowsze

SportsMedic w teamie Gwardii Wrocław

Siatkarze Gwardii Wrocław od startu przygotowań do nowego sezonu mogą liczyć na wsparcie SportsMedic Oficjalny partner Gwardii to ...

Całość ›

„Prawo Sport Finanse 2020 Online” – już dziś

W dniach 18 i 19 września 2020 r, w formie zdalnej, odbędzie się VII Ogólnopolska Konferencja Naukowa „Prawo Sport Finanse 2020 ...

Całość ›

Luxiona Poland pierwszym sponsorem tytularnym futsalistów AZS UMCS Lublin

Firma Luxiona Poland SA została pierwszym w historii sponsorem tytularnym zespołu futsalowego AZS UMCS Lublin W piątek (11 września) w ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.

 

Bądź na bieżąco, zapisz się do newslettera

Znam i akceptuję
regulamin

Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną na wskazany przeze mnie adres email informacji handlowej w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną od portalu Sponsoring Sport.pl z siedzibą w Dąbrowie,  ul. Piaskowa 9/4, 62-070 Dąbrowa. Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Sądu w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem NIP: 777-299-76-75, REGON: 368988510.