Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Kryniczanka Oficjalną Wodą Superligi i Superligi Kobiet

Kryniczanka została Oficjalnym Partnerem najwyższej klasy rozgrywek piłki ręcznej w Polsce. Marka zyskała miano Oficjalnej Wody Superligi i Superligi Kobiet oraz nabyła szereg świadczeń marketingowych.

Umowa została zawarta na okres dwóch najbliższych sezonów – 2021/2022 oraz 2022/2023. Kontrakt obowiązywać będzie do końca czerwca 2023 roku. Na jego mocy obecność marki i produktów Kryniczanki będzie widoczna podczas wszystkich rozgrywek PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Logotyp marki pojawi się m.in. na bandach wideo, ściankach w mixed-zone, w mediach digitalowych oraz podczas transmisji meczów na antenie TVP Sport.

– „Dbanie o zdrowie jest jednym z najważniejszych obszarów zainteresowań każdego
z nas. Potwierdzeniem tego są nie tylko wyniki prowadzonych badań opinii społecznej, ale przede wszystkim coraz większa liczba osób biegających, spacerujących, chodzących na siłownie czy ogólnie mówiąc, uprawiających różnego rodzaju dyscypliny sportowe. Kryniczanka od ponad 200-stu lat propaguje, poprzez różnego rodzaju działania, prowadzenie zdrowego trybu życia. Podpisanie umowy z Superligą idealnie wpisuje się w naszą misję i jest kolejnym tego dowodem. Jestem pewny, że ta współpraca w jeszcze większym stopniu przyczyni się do poprawy kondycji fizycznej nas wszystkich. Pomoże również sportowcom osiągać jeszcze lepsze rezultaty. Nie tylko na krajowym podwórku, ale również arenie międzynarodowej”
– mówi Wiesław Pióro, Prezes Zarządu Uzdrowisko Krynica-Żegiestów SA, producent wody mineralnej Kryniczanka.

Częścią umowy jest również korzystanie z produktów z portfolio Kryniczanki przez sportowców i kluby. Marka nabyła także prawa licencyjne do posługiwania się logo Superligi i Superligi Kobiet oraz stworzenia i dystrybucji Oficjalnej Wody rozgrywek.

– „Partnerstwo z Kryniczanką to kolejna niezwykle ważna umowa dla całej Superligi. Odpowiednie nawodnienie jest kluczowe nie tylko w utrzymaniu optymalnej formy przez sportowców, ale także w funkcjonowaniu każdego człowieka. Właśnie dlatego związujemy się z marką, której produkty są najwyższej jakości, zawierają szereg minerałów niezbędnych do pracy organizmu na najwyższych obrotach. To również współpraca z osobami, które podobnie jak w przypadku Superligi, podchodzą do współpracy wizjonersko i niezwykle profesjonalnie. Jestem przekonany, że osiągniemy wspólnie ogromne korzyści biznesowe dzięki tej kooperacji.”– komentuje Piotr Należyty, Wiceprezes zarządu Superligi sp. z o.o..

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›