Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Królewskie i Legia Warszawa na kolejne trzy sezony

Piwo Królewskie i Legia Warszawa kontynuują współpracę zapoczątkowaną w 2004 roku. Przedstawiciele mistrzowskiej drużyny i najbardziej rozpoznawalnej warszawskiej marki piwnej podpisali umowę sponsoringową na kolejne trzy sezony.

Nowa umowa to naturalna kontynuacja trwającej nierozerwalnie od 16 lat współpracy dwóch warszawskich liderów, bez których trudno wyobrazić sobie stolicę: piwa o warszawskich korzeniach, pioniera sprzedaży na lokalnym rynku oraz najbardziej utytułowanego klubu piłkarskiego w Polsce.

„Sponsoring warszawskiego Klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka obecna jest na stadionie, na koszulkach piłkarzy i wśród kibiców” – mówi Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, dyrektor marketingu Grupy Żywiec, właściciela marki Królewskie. – „Wraz z Klubem i jego fanami celebrujemy osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promujemy też Klub i naszą współpracę na rynku – dodaje.

Co roku Królewskie angażuje się w liczne akcje i projekty wspierające stołeczną drużynę, skierowane do kibiców Klubu i mieszkańców Warszawy. Logotyp marki od obecnego sezonu będzie eksponowany na rękawku koszulki meczowej.

„Współpraca z Królewskim to przykład bardzo wyjątkowej w polskim sponsoringu sportowym relacji, która rozpoczęła się kilkanaście lat temu. Relacje między partnerami scalają nie tylko wspólne cele biznesowe, ale przede wszystkim tradycje i wartości blisko związane z Warszawą. Cieszymy się, że kontynuujemy umowę ze sponsorem, który w trudnych czasach, w jakich przyszło nam obecnie funkcjonować, okazał swoje wyjątkowe zaangażowanie i wsparcie” – mówi Maciej Szewczyk, dyrektor B2B sales w Legii Warszawa.

Nowa umowa między partnerami pozwoli na realizację kolejnych projektów i inicjatyw dedykowanych kibicom Legii i mieszkańcom Warszawy.

Najnowsze

TAURON sponsorem tytularnym Parku Śląskiego

Park Śląski zyskał nowego sponsora tytularnego Od 28 maja 2025 r będzie nim TAURON – największy dystrybutor energii elektrycznej w ...

Całość ›

LOJA nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów

Nowym Partnerem Biznesowym Ruchu Chorzów została firma LOJA, z którą klub związał się umową, dotyczącą wsparcia prężnie ...

Całość ›

Robotnicze znów w sprzedaży

Widzew Łódź wspólnie z DRINK ID, właścicielem Browaru Piotrków, reaktywuje markę Robotnicze w nowej odsłonie: Robotnicze ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›