Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Krispol rozszerza współpracę z Piszczkiem

KRISPOL, polski producent bram, okien i rolet, zwiększył zakres współpracy z Łukaszem Piszczkiem. 

Dzień 1 czerwca był niezwykle udany dla firmy KRISPOL. Ambasador marki- Łukasz Piszczek- wykorzystał kilka wolnych dni przed zgrupowaniem kadry i odwiedził Wrześnię, gdzie zlokalizowane są zakłady produkcyjne firmy. Podczas tej krótkiej, ale intensywnej wizyty, spotkał się z Zarządem spółki.

Była to okazja do podsumowania pierwszego roku współpracy oraz omówienia dalszych, wspólnych planów związanych z kampanią prowadzoną pod hasłem KRISPOL – Gwarancja spokoju.

KRISPOL niemal od samego początku istnienia, podkreśla zamiłowanie do sportu i wzajemne przenikanie się wartości cenionych zarówno w sporcie, jak i w biznesie.

Obie strony połączyła pasja do sportu i piłki nożnej, dlatego firma KRISPOL zaproponowała piłkarzowi zwiększenie zakresu współpracy reklamowej. Rozszerzenie kontraktu o nowe rynki oraz pola eksploatacji wizerunku, to także konsekwencja przyjętej strategii marketingowej, która zmierza do pozycjonowania firmy KRISPOL jako silnej marki oferującej wysokiej jakości komplet stolarki dla domu.

– „Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy. Z perspektywy czasu wiem, że podjąłem dobrą decyzję. Łączy nas pozytywna energia i dbałość o szczegóły” – skomentował piłkarz.

Od dłuższego czasu spółka osiąga coraz większe sukcesy sprzedażowe w wielu krajach europejskich. Wizerunek Łukasza Piszczka, światowej klasy sportowca, jest dobrze rozpoznawalny na arenie europejskiego futbolu, a w szczególności na rynku niemieckim, który jest strategicznym punktem na mapie eksportowej firmy KRISPOL.

– „Zachowanie Łukasza na boisku, to przede wszystkim postawa fair play, przemyślana strategia, bezpieczeństwo i w konsekwencji gwarancja spokoju dla całej drużyny. Te same zasady, przełożone na język biznesu, wyznaje marka KRISPOL” – mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy.

Źródło: Krispol

Najnowsze

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu nawiązuje współpracę z Pogonią

Zachodniopomorska Szkoła Biznesu dołączyła do projektu Biznesowej Pogoni Szczecin na zasadach Partnera Srebrnego Zachodniopomorska ...

Całość ›

Śląsk Wrocław gra z Caritas Polska

Dwukrotny Mistrz Polski i aktualny wicelider Ekstraklasy, czyli Śląsk Wrocław, wsparł akcję Caritas Polska – Paczka dla Wenezueli ...

Całość ›

STS razem z Meczyki.pl

STS, lider polskiego rynku bukmacherskiego nawiązał strategiczne partnerstwo z Meczykipl - największym portalem w Polsce, kompleksowo ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›