Krispol rozszerza współpracę z Piszczkiem
KRISPOL, polski producent bram, okien i rolet, zwiększył zakres współpracy z Łukaszem Piszczkiem.
Dzień 1 czerwca był niezwykle udany dla firmy KRISPOL. Ambasador marki- Łukasz Piszczek- wykorzystał kilka wolnych dni przed zgrupowaniem kadry i odwiedził Wrześnię, gdzie zlokalizowane są zakłady produkcyjne firmy. Podczas tej krótkiej, ale intensywnej wizyty, spotkał się z Zarządem spółki.
Była to okazja do podsumowania pierwszego roku współpracy oraz omówienia dalszych, wspólnych planów związanych z kampanią prowadzoną pod hasłem KRISPOL – Gwarancja spokoju.
KRISPOL niemal od samego początku istnienia, podkreśla zamiłowanie do sportu i wzajemne przenikanie się wartości cenionych zarówno w sporcie, jak i w biznesie.
Obie strony połączyła pasja do sportu i piłki nożnej, dlatego firma KRISPOL zaproponowała piłkarzowi zwiększenie zakresu współpracy reklamowej. Rozszerzenie kontraktu o nowe rynki oraz pola eksploatacji wizerunku, to także konsekwencja przyjętej strategii marketingowej, która zmierza do pozycjonowania firmy KRISPOL jako silnej marki oferującej wysokiej jakości komplet stolarki dla domu.
– „Jestem bardzo zadowolony z dotychczasowej współpracy. Z perspektywy czasu wiem, że podjąłem dobrą decyzję. Łączy nas pozytywna energia i dbałość o szczegóły” – skomentował piłkarz.
Od dłuższego czasu spółka osiąga coraz większe sukcesy sprzedażowe w wielu krajach europejskich. Wizerunek Łukasza Piszczka, światowej klasy sportowca, jest dobrze rozpoznawalny na arenie europejskiego futbolu, a w szczególności na rynku niemieckim, który jest strategicznym punktem na mapie eksportowej firmy KRISPOL.
– „Zachowanie Łukasza na boisku, to przede wszystkim postawa fair play, przemyślana strategia, bezpieczeństwo i w konsekwencji gwarancja spokoju dla całej drużyny. Te same zasady, przełożone na język biznesu, wyznaje marka KRISPOL” – mówi Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy.
Źródło: Krispol