Krispol i Nice sponsorem Speedway Grand Prix of Poland
Firmy KRISPOL i Nice wspólnie zostały sponsorem zbliżającej się rundy Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland.
Boll Warsaw FIM Speedway Grand Prix of Poland odbędzie się 18 maja na PGE Narodowym w Warszawie.
– „Cieszymy się, że tak znane marki jak KRISPOL i Nice zdecydowały się na sponsoring rundy Grand Prix na PGE Narodowym. W ubiegłym roku wszystkie strony były zadowolone ze współpracy, więc decyzja o kontynuacji była naturalnym krokiem” – mówi Michał Sikora, prezes Polskiego Związku Motorowego. – „Życzę wszystkim kibicom oraz partnerom biznesowym wielu emocji sportowych. Mam nadzieję, że przy szczelnie wypełnionych, biało-czerwonych trybunach będziemy mogli usłyszeć Mazurka Dąbrowskiego dwukrotnie” – dodał Sikora.
KRISPOL to czołowy producent kompletu stolarki dla domu, proponujący również rozwiązania przemysłowe. Firma, z siedzibą we Wrześni, od kilkunastu lat jest zaangażowana w sponsoring polskiego sportu. – „Sport żużlowy jest zakodowany w naszym DNA od bardzo dawna. W tym roku ponownie łączymy siły z Nice Polska, aby dostarczyć naszym partnerom niezapomnianych wrażeń i emocji sportowych w czasie jednego z największych wydarzeń w kalendarzu żużlowym. Wspieranie sportu jest na stałe wpisane w strategię działań marketingowych i biznesowych marki KRISPOL” – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager firmy KRISPOL.
Dla Nice Polska sponsoring tak prestiżowego wydarzenia to kolejny ważny krok w działalności spółki. – „Od zawsze angażujemy się w ciekawe inicjatywy, które mają na celu popularyzację sportu żużlowego. W przypadku rundy Grand Prix na PGE Narodowym w dużej mierze w grę wchodzą również czynniki biznesowe. Zdecydowanie łatwiej prowadzi się działalność z partnerem, który podziela naszą pasję. Tak jest właśnie z nami i KRISPOL. Razem współpracujemy technologicznie, poszukujemy nowych nisz rynkowych oraz nowych metod zarządzania automatyką budynkową, a w wolnej chwili, razem z naszymi lojalnymi, często wspólnymi, dystrybutorami spędzamy czas na różnych widowiskach sportowych” – zauważa Adam Krużyński, Chief Sales Officer w grupie Nice.
Obie firmy są także sponsorem drużyny żużlowej Get Well Toruń rywalizującej w PGE Ekstralidze.