Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Krajowa Spółka Cukrowa sponsorem polskiej koszykówki

Krajowa Spółka Cukrowa, kojarzona z marką Polski Cukier została sponsorem polskiej koszykówki.

Krajowa Spółka Cukrowa (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) została Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, kadr narodowych w koszykówce 3×3, a także Partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL w sezonie 2020/2021.”Aktywność fizyczna i racjonalne odżywianie są przez nas w tym roku szczególnie doceniane. My, swoim zaangażowaniem w tę niezwykle widowiskową dyscyplinę sportu, chcemy zachęcić nie tylko do wspólnego kibicowania naszym klubom i reprezentacjom, ale także przekonać do inicjowania nowych karier wśród młodych Polaków. Rok 2021 będzie obfitował w niezwykłe sportowe emocje, a coraz lepsze wyniki z ostatnich lat zapowiadają, że w najbliższych miesiącach koszykarskie parkiety przyciągną przed telewizory tłumy kibiców. Z dumą możemy powiedzieć, że to dla nas duża satysfakcja być sponsorem polskiej reprezentacji i ligi” – ocenia Marek Dereziński, Członek Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

„Zbliżający się 2021 rok będzie pełen ważnych wydarzeń dla polskiej koszykówki. Reprezentacje mężczyzn – w koszykówce 5×5 oraz 3×3 – powalczą o udział w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Jestem przekonany, że będzie to kolejny impuls do jeszcze większej popularyzacji koszykówki w naszym kraju. Bardzo cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa zauważyła potencjał w naszej dyscyplinie sportu i razem z nami będzie przeżywała ogromne sportowe emocje” – mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

Krajowa Spółka Cukrowa podczas trwania umowy będzie promowała dwie marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. W 2021 roku logo Polskiego Cukru zobaczymy na spodenkach reprezentacji kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3×3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. Krajowa Spółka Cukrowa została również Partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się także w Galę podsumowującą sezon 2020/2021.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. z siedzibą w Toruniu powstała w 2002 roku w wyniku konsolidacji trzech polskich spółek cukrowych Skarbu Państwa. KSC jest obecnie największym w Polsce oraz liczącym się producentem cukru buraczanego w Europie. W roku obrotowym 2018/2019 udział Krajowej Spółki Cukrowej S.A. w polskim rynku cukru wynosił ok. 40%. Odbiorcami produktów spółki sprzedawanych pod marką „Polski Cukier” są zarówno firmy polskie, jak i koncerny międzynarodowe. W skład koncernu wchodzą oddziały: 7 cukrowni (Dobrzelin, Kluczewo, Krasnystaw, Kruszwica, Malbork, Nakło, Werbkowice), Terminal Cukrowy w Gdańsku, Zakład „Polskie Przetwory” we Włocławku oraz kilka produkcyjnych spółek zależnych, m.in.: Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie „Młyny Stoisław”, Przedsiębiorstwo Przemysłu Ziemniaczanego „Trzemeszno”, Fabryka Cukierków „Pszczółka”.

Najnowsze

Firma Kaliński przedłużyła współpracę z PSŻ Poznań

Bardzo dobry sezon PSŻ Poznań spowodował, że sponsorzy jeszcze chętniej przedłużają swoje umowy, z klubem na kolejny rok zostanie ...

Całość ›

PGE GiEK Skry Bełchatów i Röben Polska już ponad 20 lat razem

Röben Polska, firma z ponad 160-letnią historią w produkcji ceramicznych materiałów budowlanych, pozostała częścią Skry ...

Całość ›

Wąska ze wsparciem firmy Wiśniowski

Paweł Wąsek, reprezentant polskiej kadry narodowej w skokach narciarskich i zwycięzca letniego Grand Prix 2024, ogłosił nowego ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›