Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Krajowa Spółka Cukrowa nadal wspiera polską koszykówkę

Krajowa Spółka Cukrowa (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) nadal będzie Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, kadr narodowych w koszykówce 3×3, a także Partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL. Nowa umowa będzie obowiązywała do końca września 2022 roku.

„Cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa postanowiła przedłużyć dotychczasową współpracę z polską koszykówką. Cenimy przede wszystkim długofalowe projekty, a to jeden z nich. Dzięki temu marki Polski Cukier i Polskie Przetwory są coraz lepiej widoczne podczas meczów nie tylko Energa Basket Ligi, ale także reprezentacji Polski. 2022 rok to kolejny rok pełen wyzwań i możliwości, z mistrzostwami Europy na czele. Jestem przekonany, że razem z Krajową Spółką Cukrową przeżyjemy mnóstwo pozytywnych sportowych emocji” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.

„Z wielką satysfakcją przedłużamy umowę z Polskim Związkiem Koszykówki oraz Polską Ligą Koszykówki. Formuła naszej współpracy sprawdziła się doskonale i dzięki temu możemy kontynuować nasze wspólne działania na rzecz rozwoju koszykówki w naszym kraju. Mówimy tu zarówno o Reprezentacji Polski w koszykówce, która bardzo dobrze radzi sobie w rozgrywkach międzynarodowych, ale nie zapominamy również o rozgrywkach Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, w których to także wspieramy drużyny z Bydgoszczy, Lublina, Torunia oraz Włocławka. Krajowa Spółka Cukrowa S.A. będąc, śmiało mogę powiedzieć, jednym z mecenasów polskiego sportu, pokazuje siebie jako spółkę odpowiedzialna społecznie. Zaangażowanie Spółki w sport przekłada się na wzrost rozpoznawalności produktów i marek Polski Cukier, Polskie Przetwory i Frutuś. To pozwala nam tym samym zwiększać sprzedaż naszych produktów, chociażby w nowym sklepie internetowym Polskie-Smaki.pl. Pragnę jeszcze raz podkreślić, że cieszymy się z tej współpracy i jest ona obopólnie korzystna” – ocenia Tomasz Rega, Członek Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A.

Krajowa Spółka Cukrowa ponownie będzie promowała swoje dwie główne marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. Logo Polskiego Cukru – tak jak poprzednio – zobaczymy na spodenkach reprezentacji kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3×3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. Krajowa Spółka Cukrowa została również Partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się także w Galę podsumowującą sezon 2021/2022.

Krajowa Spółka Cukrowa S.A. z siedzibą w Toruniu powstała w 2002 roku w wyniku konsolidacji trzech polskich spółek cukrowych Skarbu Państwa. KSC jest obecnie największym w Polsce oraz liczącym się producentem cukru buraczanego w Europie.

Najnowsze

TECE nowym Sponsorem WTS Sparty Wrocław

Firma TECE, międzynarodowy producent i dystrybutor innowacyjnych rozwiązań w zakresie systemów sanitarnych, grzewczych oraz ...

Całość ›

Jagiellonia na podium medialności w marcu

W marcu 2024 roku Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy, choć jej przewaga nad pozostałymi ...

Całość ›

Firma Hummel na dłużej z Polonią

Firma Hummel przedłużyła umowę z Polonią Warszawa Oficjalny Sponsor Techniczny Klubu dostarcza produkty i odzież sportową dla ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›