Krajowa Spółka Cukrowa nadal wspiera polską koszykówkę
Krajowa Spółka Cukrowa (właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory) nadal będzie Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, kadr narodowych w koszykówce 3×3, a także Partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL. Nowa umowa będzie obowiązywała do końca września 2022 roku.
– „Cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa postanowiła przedłużyć dotychczasową współpracę z polską koszykówką. Cenimy przede wszystkim długofalowe projekty, a to jeden z nich. Dzięki temu marki Polski Cukier i Polskie Przetwory są coraz lepiej widoczne podczas meczów nie tylko Energa Basket Ligi, ale także reprezentacji Polski. 2022 rok to kolejny rok pełen wyzwań i możliwości, z mistrzostwami Europy na czele. Jestem przekonany, że razem z Krajową Spółką Cukrową przeżyjemy mnóstwo pozytywnych sportowych emocji” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.
– „Z wielką satysfakcją przedłużamy umowę z Polskim Związkiem Koszykówki oraz Polską Ligą Koszykówki. Formuła naszej współpracy sprawdziła się doskonale i dzięki temu możemy kontynuować nasze wspólne działania na rzecz rozwoju koszykówki w naszym kraju. Mówimy tu zarówno o Reprezentacji Polski w koszykówce, która bardzo dobrze radzi sobie w rozgrywkach międzynarodowych, ale nie zapominamy również o rozgrywkach Energa Basket Ligi i Energa Basket Ligi Kobiet, w których to także wspieramy drużyny z Bydgoszczy, Lublina, Torunia oraz Włocławka. Krajowa Spółka Cukrowa S.A. będąc, śmiało mogę powiedzieć, jednym z mecenasów polskiego sportu, pokazuje siebie jako spółkę odpowiedzialna społecznie. Zaangażowanie Spółki w sport przekłada się na wzrost rozpoznawalności produktów i marek Polski Cukier, Polskie Przetwory i Frutuś. To pozwala nam tym samym zwiększać sprzedaż naszych produktów, chociażby w nowym sklepie internetowym Polskie-Smaki.pl. Pragnę jeszcze raz podkreślić, że cieszymy się z tej współpracy i jest ona obopólnie korzystna” – ocenia Tomasz Rega, Członek Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A.
Krajowa Spółka Cukrowa ponownie będzie promowała swoje dwie główne marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. Logo Polskiego Cukru – tak jak poprzednio – zobaczymy na spodenkach reprezentacji kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3×3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. Krajowa Spółka Cukrowa została również Partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się także w Galę podsumowującą sezon 2021/2022.
Krajowa Spółka Cukrowa S.A. z siedzibą w Toruniu powstała w 2002 roku w wyniku konsolidacji trzech polskich spółek cukrowych Skarbu Państwa. KSC jest obecnie największym w Polsce oraz liczącym się producentem cukru buraczanego w Europie.