Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Krajowa Liga Zapaśnicza zbiera środki na nowy sezon

Po sezonie 2017/2018 Krajowa Liga Zapaśnicza zakończyła współpracę ze sponsorem tytularnym Polską Wytwórnią Papierów Wartościowych, żeby rozgrywki mogły ruszyć w nowym sezonie rozpoczęto zbiórkę na zrzutka.pl.

Zbiórka ma na celu uzbieranie środków finansowych na start rozgrywek ligowych w sezonie 2018/2019. KLZ jest ligą zawodową, nieliczną w naszym kraju w sporcie indywidualnym. Rozgrywki do tej pory wzbudzały spore zainteresowanie wśród środowiska sportowego czy mediów. Spotkania Krajowej Ligi Zapaśniczej transmitowała telewizja TVP Sport, a oglądalność była bardzo dobra. W zeszłym sezonie sponsorem tytularnym była Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych.

Pełna kwota zbiórki na Zrzutka.pl została ustawiona na 700 tysięcy złotych. Suma pozwoli na sprawne funkcjonowanie Krajowej Ligi Zapaśniczej w najbliższym sezonie. Zostanie ona przeznaczona na organizację, sprawy logistyczne, dotację dla klubów, nagrody dla zawodników.

– “Mam nadzieję, że zbiórka pomoże uzbierać potrzebną kwotę i będziemy mogli ruszyć z ligą. Dużo pracy włożyliśmy w jej promocję i szkoda byłoby teraz to wszystko zaprzepaścić” – powiedział Damian Fedorowicz, prezes KLZ.

Zapraszamy do odwiedzin zbiórki i wpłat – LINK

Najnowsze

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do platformy Sponsoring Sport.pl

Grający na co dzień w Ekstraklasie futsalu zespół Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do korzystających z platformy Sponsoring ...

Całość ›

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców

Kibice w głosowaniu przeprowadzonym na oficjalnym profilu KoszKadry na portalu Facebook wybrali zwycięski projekt koszulki, opracowany ...

Całość ›

Puchar Świata w skokach narciarskich ze świetnym wynikiem oglądalności

Drugi dzień konkursu Pucharu Świata był trzecim najchętniej oglądanym programem w minionym tygodniu W minionym tygodniu, tj w okresie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›
Wywiad

Jacek Łosak – MMABiznes.pl, Akapit Media

Z każdym rokiem MMA w Polsce zyskuje na popularności wśród mediów, kibiców, profesjonalizuje się Jak wielką zmianę na przestrzeni kilku lat przeszło MMA, na te i inne pytanie odpowiadał Jacek Łosak, Redaktor Naczelny MMABiznespl oraz właściciel agencji Akapit Media   Paweł ...

Całość ›
Wywiad

Rafał Michalski – Prezes Blachotrapez

Blachotrapez na rynku jest już ponad 40 lat, od niedawna jednak aktywność marketingowa firmy skupiona jest w znacznym stopniu na marketingu sportowym Skąd taka zmiana, jakie korzyści niesie sponsoring w Polsce, na te pytanie odpowiedział Prezes Zarządu firmy Blachotrapez, Rafał ...

Całość ›

Partner KS Acana Orzeł Futsal dołączył do naszej platformy, witamy serdecznie.
#sponsoringsport #ksacanafutsal #futsal https://t.co/5JC7SV3ef5

Projekt #KoszKoszulka wybrany przez kibiców.
#sponsoringsport #koszykowka #konkurs https://t.co/hmMtrgHJgn