Przewiń do zawartości Search Ball Blue Ball Grey Ball Light Billboard Blue Billboard Grey Billboard Light Chevron Down Cup Blue Cup Light Cup Dollar Blue Dollar Grey Dollar Light Handshake Blue Handshake Grey Handshake Light Arrow Back Arrow Forward Checkmark Medal Blue Medal Grey Medal Light Facebook YouTube Instagram Twitter Suitcase Blue Suitcase Grey Suitcase Light Tshirt Blue Tshirt Grey Tshirt Light Share

Krajowa Grupa Spożywcza wspiera polską koszykówkę

Krajowa Grupa Spożywcza S.A., właściciel marek Polski Cukier i Polskie Przetwory, pozostaje sponsorem polskiej koszykówki. Nowa umowa będzie obowiązywała do końca września 2027 roku.

Krajowa Grupa Spożywcza pozostaje Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, kadr narodowych w koszykówce 3×3, a także Partnerem ORLEN Basket Ligi, ORLEN Basket Ligi Kobiet, Turnieju Finałowego Pekao S.A. Pucharu Polski oraz Pekao S.A. Superpucharu Polski kobiet i mężczyzn oraz Menedżera OBL. Ponadto Grupa zaangażuje się w gale podsumowujące kolejne sezony PLK.

„Z Krajową Grupą Spożywczą, czyli właścicielem marek Polski Cukier i Polskie Przetwory, współpracujemy już od 2020 roku. Cieszę się, że dzięki zbudowanemu przez ten czas zaufaniu udało nam się podpisać nową umowę, która będzie obowiązywała przez najbliższe cztery lata. Krajowa Grupa Spożywcza doskonale zna potencjał koszykówki i wie, że warto w nią inwestować długofalowo. W przyszłym roku męską reprezentację czeka walka o Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, a to oznacza mnóstwo wspólnych, sportowych emocji” – powiedział Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

„Krajowa Grupa Spożywcza to sprawdzony partner Polskiej Ligi Koszykówki. Nowa, czteroletnia umowa pokazuje, że nasza współpraca układa się doskonale. Mamy wspólny cel: chcemy, aby koszykówka stała się jeszcze bardziej popularna w Polsce. Spotkania ORLEN Basket Liga już teraz zapewniają mnóstwo sportowych emocji. Cieszymy się, że wraz z Krajową Grupa Spożywczą nadal możemy budować produkt najwyższej klasy rozgrywkowej” – mówi Łukasz Koszarek, Prezes Polskiej Ligi Koszykówki.

Logo Polskiego Cukru pozostaje m. in. na strojach reprezentacji kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3×3. Grupa jest widoczna także na meczach koszykówki najwyższego szczebla w całym kraju.

„Cieszę się, że Krajowa Grupa Spożywcza pozostaje sponsorem polskiej koszykówki. Koszykówka to sport, który jest zakorzeniony w sercach wielu Polek i Polaków. To pasja, rywalizacja i duma narodowa, a my, jako Grupa jesteśmy szczęśliwi, że możemy być częścią tego sportu. Jesteśmy głęboko przekonani, że nasza współpraca przyniesie wiele korzyści, a wartości jakie prezentuje sport są elementem naszej społecznej odpowiedzialności. Grupa odgrywa istotną rolę w promocji zdrowego stylu życia i wspieraniu działań sportowych. Poprzez tę współpracę pragniemy wspierać rozwój koszykówki w Polsce, inspirować młodych ludzi do aktywności fizycznej oraz promować zdrowy tryb życia. Ta długoletnia umowa stanowi wyraz naszego pełnego zaangażowania w rozwijanie koszykówki w Polsce. Dziękujemy Polskiemu Związkowi Koszykówki za zaufanie i możliwość współpracy. Jesteśmy przekonani, że razem zrealizujemy wiele marzeń, tworząc nowe strony historii polskiej koszykówki” – powiedział Tomasz Rega, Członek Zarządu Krajowej Grupy Spożywczej S.A.

Krajowa Grupa Spożywcza S.A. to największy państwowy producent żywności w Polsce i jedyny podmiot o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa żywnościowego w kraju. Spółki Grupy Kapitałowej Krajowej Grupy Spożywczej S.A. to podmioty niejednokrotnie z ponad 100-letnią tradycją na rynku, które dzisiaj z powodzeniem funkcjonują w wielu segmentach i na różnych rynkach.

Grupa Kapitałowa Krajowej Grupy Spożywczej S.A. ciągle się rozwija, pozyskując nowe podmioty oraz wkraczając w kolejne segmenty działalności. Celem powstania Grupy była dywersyfikacja działalności oraz budowa silnego holdingu spożywczego. Siłą Krajowej Grupy Spożywczej S.A. są ludzie, doświadczenie, działanie w zgodzie z naturą oraz odważne patrzenie w przyszłość. Spółka stawia na nowoczesność i innowacyjność. Jej produkty trafiają zarówno do małych sklepów, jak i do największych sieci handlowych. Cieszą się zaufaniem renomowanych koncernów spożywczych, chemicznych i farmaceutycznych na całym świecie.

Najnowsze

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik biegną razem

Fundacja „Maraton Warszawski” i WK Dzik ruszają w biegową trasę i ogłaszają partnerstwo Współpraca dotyczy Biegu Konstytucji 3 ...

Całość ›

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver

Bartosz Kurek został ambasadorem marki Goldsaver Jeden z najlepszych siatkarzy na świecie zgarnął więc w tym roku pierwsze złoto ...

Całość ›

Drużyna Śląska w miniaturze

Erik Exposito, Matias Nahuel Leiva, Rafał Leszczyński, Patrick Olsen, Patryk Klimala, trener Jacek Magiera i prezes Patryk Załęczny ...

Całość ›
Wywiad

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy – założyciele Sportigio

Mariusz i Marcin Zwierzychowscy to młodzi przedsiębiorcy, od zawsze zakochani w sporcie Ich droga wiodła od lodowiska hokejowego do stworzenia systemu IT dla hokejowej centrali Jakie mają plany na przyszłość, co wyróżnia ich produkt, na rynku, jakie mają cele biznesowe Na te wszystkie ...

Całość ›
Wywiad

#WgrupieSiła Partnerskie Kluby Biznesu łączą możliwości przedsiębiorców z klubów biznesu

Przedsiębiorcy z Partnerskich Klubów Biznesu nie dają się wirusowi, a co niektórzy nawet z nim wygrali, jak sami mówią „W GRUPIE SIŁA Wydawać by się mogło, że organizacje, networkingowe, takie, które bazują na bezpośrednim kontakcie międzyludzkim w obecnym kryzysie nie ...

Całość ›
Wywiad

ŁUKASZ KIEZA – Country Manager LV BET

Nie tak dawno minął rok od rozpoczęcia walki i blokowania nielegalnie działających w Polsce bukmacherów, co zmieniło branżę i zdecydowanie poprawiło sytuację polskich firm należących do tego sektora Ogromne zyski polskim bukmacherom zapewnił również miniony mundial Na temat zmian w ...

Całość ›